Jason Biggs hà propiu annunziatu chì diventerà un papa per a seconda volta

Jason Biggs, chì a fama hà purtatu un rolu in a comedia ghjuventù "Pie America", informatu à u rimborsu imminenti di a so famiglia. Hà fattu stu attore assai peculiar ... Con l'aiutu di un aspiratu nasale!

Umorismo maschile

Avemu usatu per u fattu chì i celebriti cun alive cù a pregale si celebranu cù tenderezza è romanza, ma Jason Biggs, à quale a so moglia Jenny Mollet darà u so sicritru, hà decisu d'esse uriginali.

Jason Biggs è Jenny Mollen

U meseccu, una storia chjaru appeared on the page of l'actor in Instagram, era pussibule cumprendi u significatu di quale solu dopu avè lettu u cumendariu. In a photo, Jason è Jenny si sò nantu à u lettu è guardonu à a lens cun una espressione seria. U cunjunzione hè cunnessu da un tubu, chì hè utilizzatu per purtà a sputinu in i zitelli, un estremu chì hè in u nasu di l'attore, è l'altru - in a bocca di a so mòglia. A scrittura sottu a photo explica a pantomima:

"Per u mo figliolu, aghju spieziu chì questu hè cumu si i zitelli sò # second baby".
Jenny Molle è Jason Biggs sò pronto i genitori

Un pocu dopu, Jenny ripetuta u postu di u maritu è ​​hà postu una cattiva foto, nantu à quale hà visu a so bocca nurmale è scritta:

"Wow, i gioia di aspittà".
Jenny ave digià vientu pidamentu

Pregnant Details

Un futuru mamma in una entrevista cù ET hà dettu chì u so figghiu di Sidone, di 3 anni di età, sapia chì quellu chì vede in u so stomacu, ma ùn cride micca chì ci hè un ziteddu perchè ùn ùn vedi micca. U ghjornu di Ghjinnaghju hà sceltu per ottobre è ella è Jason ùn sò in ritornu per ricanusciri u sessu di u zitellu.

Jason Biggs e Jenny Molle cù u so figliolu
Leghje ancu

Dunque agghiunce, Biggs è Mollen sò maritatu novi anni. Si ncuntrò in u cuncepimentu di cummedia di u melodrama "A Girl of My Best Friend" in u 2007. In ghjennaghju di u 2008, l'amatori si maritonu, è in April facianu l'altare.

Jason Biggs è Jenny Mollen in u film "A Girl from My Best Friend"
Jason Biggs cù a so famiglia