Gareth Pugh

Biografia di Gareth Pugh

Gareth Pugh (Gareth Pugh) nascit in Inghilterra u 31 di Agostu di u 1981. Emu principiatu à interessa à a moda à quattordeci da quattordeci. À u stessu tempu, hà avutu a pussibilità di travaglià in u Teatro Nazionale di Londra. Hè u principiu di a so attività creativa cum'è un disegnatore. Ma u successu veru successu per ellu dopu esse graduatu da u St Petersburg College. Martin in u 2003. In March 2004, una storia di i so mudelli di mudelli avutu in a rivista famosa Dazed & Confused. Pocu dopu, u primu manifestu di Gareth hà fattu.

E so manifestazioni incantevule sò stati cumbatte da i spettaturi in modu diffirenti. Unipochi ammiraghjanu i so creazioni extravaganti, mentri àutri èranu horrified è confused. Cuntinenza di u travagliu di Gareth Pugh ùn cènece micca à questu ghjornu. L'scandificante è a pocu di convenzione di e so cose sò spessu cunnannati è severamenti criticati.

Gareth Pugh

A marca Gareth Pugh hè distinata da u so stile especial, più precisamente, sicondu parechje critichi, a so assicuta assuluta. I so shows ùn sò micca dettu avete abusu. In u ponte à un certu momentu andò è cunigliu giganti, è corde in l'cumpagnia di battiri, è parechji tipi di criaturi demonichi. Finalmente, un pocu stallatu, hà creatu una cullizzioni più numerosa o più suffirenziu, chì era incredibile successu. Ghjinnaghju 2011 Gareth Pugh hà prisintatu una fila di robba di donna. Hà fattu una sensazione vera. I visitori à a Semana da Moda in Florence vistu una cullizzioni di a donna chjamata Womenswear Show. L'accentu era nantu à un vestitu tutte nìvuru. Stu modellu hè stata decurata cù un dettu fattu di chiffon lumi chì anu vistu assai fimmininu è licurosu. Una capizzaria cù una linea di spalla stretta hè ancu impressa. Un vestu glitteru fattu di muniti d'oru fece stu manifestu brillanti è memorable.

Inspirata da samurai è geisha, Gareth Pugh crea una nova coleczione di Gareth Pugh 2013. Hè tradiziunale i culori tradiziunali per i so mudelli: rosso, biancu è neru. U tissu pesu, u pelle è a fur era ancu una parti integrale di a robba prisenta. Bé, una bona dicisione.