Stretching exercises for beginners

Stretching hè un indicatore direttu di l'amplitude di a mobilità cumunitale. Hè per quessa, u peghju a to stretchera, a più alta a chance d'avè ottinutu in un postu ugguali stretching, ligamming rupture o dislocation. L'atleti di direzzione diffirenti sò simpliciamente obligati à rializà stese à evitari e ferite è a cundizzioni di "cungiungazione di musculus" chì si prisenta quandu l'esercizii di forza esaltura è l'assicuta assicuranza di movimenti per allungà i musculi.

In quantu per i principianti, dunque, per esempiu, quandu anu spuntà esercitazioni stinzanti da u scontrezione, a prima associazione chì si suscita hè a bisognu di pusà nantu à i sputelli. Twine per i principianti - hè ingughjatu, spéciale è traumaticu. In micca casu ùn mette micca pressioni nantu à ugnunu è ùn assicurà u desideriu di spende. Prima di tutti, avete deduverà tutte tot tipus d'exercitzi di stinzamentu per i principianti, chì aumentarà a flessibilità di u corpu entu, è solu puderete selezziunà propiu travagliu nantu à spar.

Tipi di stira

In fatti, esercizii di stretchjerìa basta sò assai variità:

Per un novu, dinò a dinamica, stu stretchamentu ballisticu hè solu parolle. Avete bisognu chì u tipu più sicuru d'esercitu per quelli chì partenu da scarrafi hè statica. Quandu puderebbene a pusizione di u corpu è vai senza scherzi in un altru pusiziu, u risicu di qualcosa dislocate è stendu hè praticamenti ridottu à cero. Ma cù a dinamica avete bisognu à aghjustà. Estirazione dinamica hè bella. Hè una mahi gymnastica, trasfurmendu da u spaziu lonzuali à u cruci, in una parolla, fà è fà vene à questu!

Eserciti

Esportatu un set of simple exercises stretching, componenti di elementi statichi è dinamichi.

  1. Appena orizzu, crampi, anch'elli nantu à inalazione, stinzanu l'armati in altizza, nantu à l'exhalazione, facemu un tilt forward. Facemu viaghjate nantu à i nostri pedi. Strapate i nostri bracci à i costi, seguitamu cuntattu. Aghjunghjite a stesi cù e so mani è vultà à u rollback.
  2. Bassa i manca di mani, avemu intricatu a perna upposta è prupone, stende a perna di rinviata, movimenti muvimentu.
  3. A perna ghjusta hè attaccata à a manca, avemu pigliu e mani, piglià a frunti à i pedi. Ladoshka poni à u soffiu, a manata lefte hè sguassata di volta, a curva dritta è pusendu nantu à questu. Polla a manu, fate a pusizione. Emu ghjunghjenu in u pianu di u pianu, u pede di u ghjornu pusatu à u centru, attempu di nivulallu i cadenti, chì palesanu.
  4. Portatemu a perna di u ghjornu, pusendu u pede nantu à a coscia ghjusta, aghjustemu a nostra manu nantu à i nostri pedi, si trovani davanti.
  5. Ùn avemu dinù passi in u spalle.
  6. Fate tuttu di l'exercitu 2 à a perna ghjusta.
  7. I peri maggetti sò esposti in fronte di noi, furmannu un rombu, i piedi. Facemu una inclinazione versu e gammi.
  8. I peri anch'elli allungati quantu pussibule, in a pendenza di u bracciu, a pusà sottu à i nostri pedi è si stende oghje, mentre chì a testa ci anu rimettutu finu à u locu.
  9. Partigghianu stu pusientu pulitu, cullemu i nostri peri "in turcu", piglià un respiro è esaltà.

Ci hè una cosa chì faciciate parechji principianti pendu e so mani. Per esse di sviluppà flessibilità , avete bisognu di stende ogni ghjornu senza indulgenza. U fattu hè chì a memoria di u core per questu "strettu" hè tali chì dopu à parechji ghjorni d'interruzzione, tuttu hè di scurdà di novu. Per quessa, ùn esse micca pusessu pane per fà per almenu un minimu di exercici per a flexibilità.