Pudicò a meza à perditu?

Quandu una persona hè sbavata cù l'excedente di pesu, questu hè bisognu di reducià u cuntenutu calanicu di a so dieta è ricusate prima di tuttu a farina è documenti riccu in carbuidrati veloci. In questu sensu, assai anu interessatu per esse da manghjà a halva cun perdita di pesu, perchè hè un pruduttu naturali è assai utile, ma cuntene assai carbuidrati.

Quantu hè utile a halva per a perdita di pisu?

Se parlemu di i so prestazioni, hè indiscabile, perchè u pruduttu hè preparatu nantu à a basa di girasole, sèsculi, nuts, chì spessu appendola u melone, cioccolata, etc. Questu dolce di u orientale hà più di mila anni è a so popularità ùn falli micca cù l'anni. B ùn ùn cuntene vitamini B, E, PP, è tutti i minerarii - sodium, ferru, cobre, magnesiu, calciu , etc. Hèvaru semu pò esse cumpensatu per a mancanza di sti sustanzi à perdita di pesu, ma hè troppu grande per piglià un gran interessu, solu à 100 g di stu pruduttu contene 500 kcal. In ogni modu, cumu a pratica dimostra, infrinisci in l'alimentu predilettu in una dieta, ci hè un gran rischiu di cacciallu, per quessa, à u migliori di a halva cun perdita di pesu chì pudete aduprà, ma cun certi reguli.

Prima di tuttu, avete bisognu di sceglie solu un pruduttu naturali senza l'additivi chimichi è l'utilizate à a mane. Hè in questu tempu chì i prucessi metabolichi in u corpu sò più attivu è tuttu, chì sarani manghjatu in stu periodu, seranu trasfiriti a l'energia, in cuntrastu di ciò chì una persona hà pigliatu à a sera à u prublema prima di dorme. Naturmente, questa dulcezza hè utilizata com'è una desserta da ella stessu, per quessa, ùn pò micca esse cumminata cù altri alimentazioni d'altru carbuidrati è di latti. Sicura chì a dosazione hè stata petite - in a rigioni di 50-100 g è cusì ponu spoutate raramente - una o duie volte a simana. A situazione quandu una persona dilicata pò piglià un pezzu extra di l'halva hè assuciatu cù l'ipogliuemia, quandu una dieta severu pruvucassi una forte deterioru in a salute - nausea, debbitante, fatigue , perdita di forza.