Scarpe di 2014

Preparatori per a nova staghjoni, ùn deveremu micca micca di questu un elementu impurtante di u vestitori di a donna, cum'è i scarpi. Hè un dittu impurtante di qualchissia cunfitto, è sò capaci micca solu per cumpienu a vostra imagina, ma ancu per enfatizà l'individualità è a feminità. L'attenzioni particulari si deve pagatu à i scarpi in u 2014, a varietà chì vi permettenu di sceglie i vostri "pare perfecte". Dunque, avemu acquaintu cù e novità di moda.

Egeu u lettu per u 2014

In a nova stagione, hè una moda di portà calzarii cù tacchi originali. Chistu pò esse chjamatu u puntu principalità di u 2014 in i scarpi, perchè l'imaginazione di i diseggiani hà superatu tutte l'expectativa. Eccu i formi futuristichi più cumplessi, i tacchi caderni è tondi è ancu in arc. Inoltre, i diseggiani ricurdate in a nova staghjoni nantu à u focu annantu à l'osterie, cusì tutti i scarpi di moda in 2014 anu soccetti è strapelli, chì a ghjente pulite in ghjiru. Questu l'eleganza è una certa piquezza à l'imaghjini di qualsias fashionista. Sì avete un prefettu classicu, sceglite u vostru prugramma o zeppa.

Ma i piu di i pappelli di u 2014 diventeranu una arma vera di seduzione. Hairpins sò sempri cunsiderate un attributu no solamente di feminità è bellezza, ma dinò di a sessualità. Hairpins sò nudistichi di cunfidenza, ma l'stilisticu futuristicu chjamatu prima hè più adattatu per i stravaganti. Quelli chì preferenu l'elegance è a pratitetita, vale a pena pagà à i sapelli di u barca.

A moda di i scarpi in u 2014 compone l'usu di diversi materiali. Hè ancu impurtante per l'usu di i materiali chì imminiscenu i pesti di l'animali. A maiò spessu hè una zebra, un leopardo è un reptile. Ùn si scurdanu nantu à stampa fiurali, stampi à rayone, cage è pêtes. In quantu à a scala di u culore, ùn hà micca praticamenti micca limiti. In a moda, seranu cum'è i scarpe bianchi, neri è beige, è i scarpi cun una cullizzioni di culore più chjucu, per esempiu, u amaru, rosso, verde è blu. Per scandigliarii scandigliarii, i diseggiani offerenu sapori in decora cù ricori è pedicure.