Garde di ghiaccio 2013

Oghje hè ghjuntu, è u novu tempu dita i nostri règuli à noi. E questu significa chì hè ora di aghjurnà u vostru vestitore chjappu cù e cose nova è eleganti. L'articulu più notu novu in u vestitori di e donne di sta casetta hè u mantellu. Malgradu u tempu à a strada - a chjesa, u ventu o u sole, una donna, chì stillu in un locu, mette un chjosu. Hè questu, quandu, per i ghiaccani è i capelli, u tempu ùn hè micca bellu friquante, salva tutti i femini da a friddizza di l'ochji. Ma ancu di questu, in una elegante edizzioni di u vistimentu, a donna si vede assai in moda è di manera speciale femminile.

Egeanu in 2013

Oghji di culori di u 2013 si prisentanu in una grande varietà. I mudelli novi sò una cumminazione di a restuccia di u schema di culore cun rumanzu è feminità. Per esse in questa tempi in a tendenza hè di attentu à quali mudelli è culori sò più pertinenti.

In sicuru, unu di e ghiaccio di moda in u oghje di u 2013, mudelli classichi è e trinche è in una grande dumandata, chì ùn hà mai surtutu di a moda è esse sempre davanti à a dumanda di a populazione femina. A durata di i mudelli classic hè a maiò parti di u mediu, ghjustu sottu à i ghjinochji, cù i borselli è u cinturione chì sfascià a cintina. I culori sò un culore. Classici sò più populari, perchè hè adattatu per quasi tutti i tipi di donne. Cù l'aiutu di u culore è parechji dettendi, pudete amucece difettori o sfascià tutte e virtutore di qualsiasi tipu di figura femminile . Fate l'elegante capricci di l'autunno di u 2013 pò truvà mudeli in stile retro. A parte sottigliata di u focu ciurtu sottu à a donna di frivulita è coqueteria. E colori brillanti è accessori in u mantellu in a forma di pruponu o ryushik, aiutà à u ghjornu di u tagliu di grisizza di l'ochju è di vede brillanti è rresistible.

Capre à u stilu di militaru novu in a tendenza. I mudelli stritti cun grande buttuni è ecululettes nantu à e spalle. Un cinturinu largu cun una fossa grande fa un mudellu unicu.

Frà tutte l'attrachju di vaghjimu di u tardu u più populari era culore. Disegnaturi presentonu mudelli di culore di patent, matte è lisu. Trà u mantellu di coghju, pudete metà è retro, è trenchi classiche, è A-siluette. In i mudelli vernici brillanti da u nero à i culori più brillanti, sempre seranu in u centru.

I mudelli in U mudificate micca adattati per tutti e donne, perchè sò più cum'è una saccheghje. E donne cù forme magnifichi avissiru sceglie u so fossa classicu in prive di sceglie un A-siluette. Sti mudelli sò più adattati per i slim e tall ladies, chì pò garantitamenti à dimustrà à tutti a so capacità di combini stu vestitu cù a robba è l'accessori.

Cloak-cape hè diventata una altra tendenza di sta stagione. Stu mudellu hè più adattatu per a reunione formale chì di scumetti romantichi.

Una di e tendenze principali di l'invintati eleganti in u vaghjimu 2013 hè una manica in trè quarti. Questi mudelli creanu una figura valuta è feminina. Capo cù una manica in trè quartieri, cù un sguardu luminoso ligeramente colu-stoechkoy americanu cù una siviglia in grossi buttoni hè l'ideale per una data o caminari romantichi. Dopu un ghjornu soleu, pudete mette nantu à un mantellu cù una manica in forma di lampari. In tempu nuvellu, pudete sceglie un capaziunatu cun capucine chì, in casu di pioggia, vi risparmià è i vostri capelli di mureghje, perchè hè fattu di tela spicchendu acqua. È se ùn ci hè micca piova, ùn hè micca avete a purtari un parapulessu inutile.

Allura, cumu pudete vede sta stagione, pudete sceglie per voi ciò chì ti piace più. Ma di mantene stilicu è mudernu, vale a pena sceglie mudelli ùn sò micca toccu grisa, beige, o negra. I culori più chjucchi è i so sfumaturi di sta staggione sò: freschi è freschi, cilesti vitale, culori verdi è beige, tonalità di colori di viole, aranciu, granaghju profonda, foddi grisa foddi è fucsia.