Manicura di moda 2016 per unghie shorts

Parechje ghjente chì ùn puderanu presumirate di una manicura bella longa, spessu creendu cunvinte chì u disignu di unghie chjudi è assai limitatu è ùn ne hà micca una grande varietà. Tuttavia, questu hè assai luntanu di u casu. In u 2016, i maestri di manicura è pedicure decidenu refutà u sterereutype, presentendu una generale di u disignu di moda per unghie studette.

Tendenzi di a moda in manicura 2016 per unghie studette

A manicura di moda 2016 per una longa durata compulsa cunciseness è cuntrastanza, naturalità è e soluziali uriggini, eleganza è energia insana. In altri termini, i stylistichi facenu claru chì l'opzioni per decorare u picculi claque sò grossi. Inoltre, pudete fà un cuncepimentu univariu o sceglie un solu solu per una situazione specifica. Avemu vistu a manicura propria nantu à u filu short 2016?

Uniforme . A solu suluzione più bona è prufetabile per unghie chjaru hè u disignu in un culore senza finishing. Questu annu, una manicura hè apprufenata in culori brillanti è ricchi. Rossu, blu, verde, giallu - qualchissimu culore di culore chjaru hè adattatu per ogni staghjoni.

Una cammisa di lumi . A manicure francese resta una opzione classica. Tuttavia, ùn pensate micca chì in questu casu solu una versione standard di una chaise nantu à u biancu farà. In contru, i stylistichi insistenu micca à l'usu di vernici e gelli culurati, ma ancu l'ombra hè appruvata per unghie studette. I amatorii di u disiminu classicu ponu enfasi di a so uriginale, facendu per una ghjocu cuncule cù i tocu.

Manicure on Feng Shui . U disignu cù l'identificazione di u dilùtu anu hè cunsideratu universale è eleganti. I stylistici suggerenu à coperà tutte e unghie in un culore, è in parechji sfumature di una sola scala. Un ditus senza nomu pò esse distinguitu da un stampariu fiali, stampanti, sequins, una chaise o un burato.