Guardia di l'Estiu 2016

Eccu quì hè, u veramente stili d'aspittà! Hè u tempu per una nova emozioni, impressioni vivita, soleil smile è, sicuru, una ind'i unforgettable. Questa suggerisce chì per u veranu di 2016 a moda hà salvatu assai prudutti chì cambianu a vostra robba salvatica.

Ciò chì devu esse in u basatu di vestitori, o duverebbe fà per l'estate-2016 per a zitella

  1. A fasgone . I mudelli di donna, u patrone di una figura di u "Pear", prestu attenti à a fascia chicha. Ella certamenti tira a vostra silhuetta. È, sè ùn vi vulete micca visu più ridottusu, pudete sceglie di modu sicuru un pezzu cù diversi stampe . Ancu questu istati hè una fugliusa vulgare cù frills. Ùn importa micca u largu è stile chì tocca à quellu chì sffà a vostra feminità è l'incantu.
  2. Pants e shorts . À l'armata di l'uttùviru, ogni zitella devi deve duie mudelli di calzini: denim è larga. Dove stylists recommandé à vèstinu, sia quant'è roulette ufficiale, è di ghjornu cù notte athletic. A strada, per sèntirisi grandi in u caldu calore in pantaloni spangii, hè megliu dà preferenza à un pruduttu fattu di u linu. Pantaloncini cù alta cintura. In più di i jeans, sò assai populari in u tema è pura bianca.
  3. Vestiti . Allora, per esse in questa stagna, ricumbe u nostru pruduttore cù un vestitu à l'estilu di i 70 cù un patrone di luci, un vestitu in una casette, una striscia chì, per voi, pò esse cuntrastanti è chjuca. Se parlemu di a sera, allura u vestitu deve esse acquisto cù spalle offrenu. In a tendenza, i vistimenti, un pocu cum'è una discoteca cù a so spaziosa. Questu, per suprattuttu, hè una opzione per un dilettante.
  4. Sarafani . Per l'estiu di 2016, di moda hè u vestitariu, in quale hè un sarafan eleganti cù una schernu americana, cusì adurata da Marilyn Monroe. A strada, a forma di l'armhole vi parechje perfetta nantu à e donne chjappi cù zuppi arghjettu è in una cintura finta. Ancu à a cima di pupularità hè u scollu, chì hè riferitu com'è un piriculu (elementi cruz sarafan). Se vulete vede sexy, pudete cumprà un vestitu cun un scogliu profondu, chì hè in moda.
  5. T-shirts . A basa di u vestitori d'uttenne hè un t-shirt culuritu, u puntu principal chì hè a so versatilità. Allora, prima di tuttu, vale degnu di preferenza à u culore grisu è biancu - a più putente win-win. In quantu i stampi, anu da esse u numeru minimu o u megliu à tutti senza elli. In modu, i culori chjardi nantu à a pelle ferita seranu particularmente attraenti.
  6. Camicelli è blusceli . Perfetta si trova nantu à u corpu di una donna, una cammisa d'un omu, o più un mudellu di "oversize". È i jeans sò assicurati senza coghju cum t-shirts, crochet-top è vestiti. Inoltre, hè cunsigliu per adupirà solu per separà. A stasura sta staggione hè unu di i stampi principali, è per questu sta camisa pò esse cumminata cù parechji vestiti d'istati. In quantu u blouse, hè megliu preferitu à quellu senza manichi. Hè desirabili chì sò blu, cù dolci rosse, solidu o biancu.
  7. Jeans . Ciò chì stilla mantene à u cima di u Olimpu di moda, sò rituli di moda chì parvene cun eleganti cardigans è blusori femine. Hè assai populari sunnu flare e jeans. L'ultime, da a strada, pò esse esse realizatu in retro o grunge style. Ùn partite da u modellu zauzhennie di moda è magu.

Cumu fà un vestitariu basulari per l'estiu di 2016?

I cose fundamentale principale - un vestitu nìtelu, una fala di carta, una cammisa bianca è cammisa, in quantu i jeans è i pantaloni. L'estiu hè un periodu di tagliatelle romantica è pastel. Facemu un vestuariu, partendu da questu regula.

Ùn ùn scurdate micca chì e cose sò da fà di tessili naturali chì permettenu u vostru corpu à respira, è, inoltre, ùn limitanu micca u muvimentu.