Figures di marzapane - maestru class

Marzipan hè un pasta di zucchero dilettante, chì hè spessu usatu in cunfisaria, com'è un raffinamentu di documenti, rotuli, cunti, etc. Ma pudete puru aduprà marzapane in modu di mudellu, è fà una figura da questu ùn hè micca difficiule, qualcosa di travaglià cun questu hè simile à travaglià cù masticu .

I ciprésti da u mazzulatu cù i so propii mani - classi maestri

Hè megliu di cumincià à travaglià cù u mazzulatu incù figuri simpliche, perchè anche si hè un materiale plasticu è dispunibile, hè ancu più difficiule di travaglià cun quellu di listessa prima cun u masticu. Cusì, pudemu suggerisce per fà una civetta di marzapane, secondu a tecnulugia bastant simplice, induve l'elementi principali sò fatti da dettu chjave.

Accuminciamu cu la basa, per questu quì scorri una petra bagnata liscia è aghju datu a forma di un ovalu cù un pianu bassinu, appena appena chjappatu per chì a fissa è a volta di l'acciau sò ancu planiche.

In a parti suprana, facemu dui picchi, l'u spaziu entre elli è rotolatu cù un pappu per pattini per ottene una superficie ancu.

Appena ci travagliammu cù elementi inturniati, per vultate ci sò parechji culori di pasta marzapane.

Tagliate cù i dui fiori è parechji altri cilugni culuriti di tene.

I connectèmule cù l'altri cù un sbagliu è l'acqua.

Peguemu in cuttighi nantu à a basa è manteneu per un minutu, perchè anu beni attaccati, sarà l'ochji.

Da u masticu amaru, ricuderannusi una piccula ballesta, utiliscia un puzzicheghju per falla sciccareddu è forma un pizzu.

Hè aghjunta ancu à a basa trà l'ochji.

Avemu bisognu di un pocu di circles tippuli multicufuli di u listessu tamantu.

I ciacei da u fondu u soffiu, culleghje i culori, prima una tira, da u sicondu, ma di manera chì si cumpareghja i circhuli di precedente un pocu.

Pò esse necessariu aghjustà un pocu di più "penni" in u pettu. Se ùn cose micca una seria sana, avemu da fà da i migliori.

Per fà l'alari cut out two more fiori da u culore principaru è rintra un pocu cun un pappadore per dà una forma ligeramente allungada

.

Emu cut off un terzu di ognunu, pruvatu à fà u cuteddu micca flat, ma cun ligne còmpia, usamu a maiò parte.

Inoltre, aghjustemu l'acqua è aghjunghje nantu à i lati à u livellu di u principiu di u "plumage torcuu".

Per fà e pate aghjustà dui pilami, aghjustemu una parte, è in l'altru facemu dui sulcusati profundamenti, aghjustemu à a base.

Quì cusì belle stà bellu risultatu!

In fiori di fiori di mazzulan - master class

È un mudellu di pratica pocu da u mazzulatu. Serà una florenza simplicissima, pudete avè u culori è brillanti.

Scorrini una piccula salchicha è u roll in una striscia. Cù l'aiutu di una scoop or toothpick, facemu un ciumi bumpy, fino è stretchiu.

E ora avemu fattu ghjucà in un rotulu, facemu a pecciale, l'hà compacchinu bè, è cusì chjorte l'upertu, se ne necessariu. Allura più prestu è senza e manere spicializazioni un carnation di marzapane.