Proposti terpiettivi di basilica

Basil hè cumuni comu un cunditu per a carne è parechje altre platti. I prugetti curatori di l'grass grassu di l'alfabbetu sò assai cunnosciuti, è in vain - sò degni di una cita separata.

I pruprietà terapètique di basilica è contraindicazione à l'usu

L'alchimia inclui un vastu scala di sustanzi biologichi attivi - vitamini , olii essenziali, acidus organici, phytoncides, etc. I pruprietà mediali di l'basilica sò spiegati da una cumbinazione rimessa di questi cumpunenti.

Una di i pruprietariu mediali più ùtiles di a basilica hè a capacità di rinfurzà l'immunità. Hè assumatu chì sta pianta piccante hè efficace ancu in HIV è oncologia.

Cû malati catarrhe, l'alchimista aghjusta à accelerà a ricuperazione. In più di l'accumudenza immunomulatoriu, hà ancu pruprietà antivirale, antifungali, bactericidali è antipirettu, chì cuntribuiscenu à una curazione più veloce per a bronchitis, ARVI. Cù angina, rinfriscà cun brocciu di basilica accummenta a ricuperazione.

Inoltri, una decocção di basilica aiuta:

Hè contraindicatu à utilizà a basilica in casu di disordini di a cugliera di u sangue, tromboflebitite è tromboflebitite, infartamentu di miocardi, durante a gravidanza è l'alimentazione. A sobredosi di l'oliu essenziale d'albahaca pò porta à ritmu di ritmu di coru disturbà è cunghjunsi, per quessa hè impussibile di cunsumà sta pianta in quantità grande.