Chì per prisentà per u christianità à u zitellu?

Secunnu tradizione ortodosi, i zitelli sò battezi. Hè cresce chì dopu a stu rituali u zitellu acquistò u so propiu angelo guardianu. Hè perchè u sacramentu di u battisu hè pruvatu prima quantunque possibili, per ùn ùn abbandunà u zitellu senza prutezzione. U rituu di u battisu hè impurtante nò solu per u zitellu è i so genitori, ma ancu per quelli chì anu honored à diventà godparenti è mamma per u zitellu. Allora a madame pruteghja u zitellu in i so brazze durante a ceremonia sana è traspende u zitellu à u babbu per diventeranu in a font. Inoltre, i godparenti anu prisentatu un figghiu di u rigalu, per quessa impurtante pinsà cun cura ciò chì dà à u battèsimu di u zitellu.

Chì sò abitudani per dà un bisfigliolu annantu à un zitellu?

E persone chì ùn sò micca particularmente famiglii cù u rituu di u battisu ùn sò micca sempre sapè chì dà un figlioccu per u christening. Per falla di tali turminta, avemu capisci ciò chì hè prescribed to give traditions. Sicondu l'abitudine di u zitillù, i paisani pigghianu di tuttu ciò novu da u pede. Ma dapoi quasi tuttu u ritu chì u zitellu hè in manu di a madame, hè quellu chì deve rinunzià a ropa à u zitellu. In più di a cammisa di battisimu è u capu, avete bisognu à a cura di u risicu (o tile, o toalso, impannillatu in un zitellu, cullendu fora di a font). Ciò chì rigali per u figliolu di u baciardu - un ghjornu dispostu o cusì u fundatu tutti l'elementi necessarii cù i so mani? Ùn ci sò micca limite strette quì, avemu dui opere. Avanzatu, di sicuru, tuttu fù cummatu da a manu, ma ora pudete cumprà un bonu setti di ballesta. Sti cose sò solitu duranu a so vita, cusì ellu sceglie una tela, capu è cammisa sò dati una cura particulari. Tutte e cose ci sò in armunia cù l'altri, è u culore di u putu hè biancu, latti o crema, cum'è simbulizeghja purità è purezza. In più di a bellezza, ci vole à fighjà attente à a cunvenzione di l'indecente - a tela hè tutta, e costi sò oculati, per ùn fà rummeà a cutiddia delicata di u zitellu, è tutti l'elementi decorattivi sò beni cusiti.

Inoltre, i rigali necessarii includenu una croce è una catena, sicondu l'abitudine, sò acquistati da u padrunfu. Da chì sarà fatta a prima croce ùn hè micca cusì impurtante, siddu vulete, u godson pudendu cambià, è a prima croce hè simplicemente almacenata. Se u zitellu hè datu una catena cù una crescita, hè megliu per fà farà menti "nantu à a risidenza", è per avà hè megliu fà una cruz nantu à una cinta ferita, perchè u zitellu ùn avete micca irritatu da a friczione di a catina nantu à a pelle.

Chì avete da fà un zitellu per u christening?

Chì avete più pudete dà un rigalu per un babbu? Spessu, un rigalu hè fattu per christianings - un zitellu (o ragazza) hè datu una Bibbia di i zitelli cun ritratti culuriti, è dinò un icone piccellu cù l'imaghjini di un santu patronant un zitellu. Di sicuru, parechji anu intesu di una tradizioni antica per dà icone tridimensionale. Un tali icona hè scrittu nantu à u prancu in u crescente di u zitellu. U icona dimustratu a patrona di u zitellu, è l'icona fu colaccusatu in a so stanza. Chì icona ùn deve prisentà à u mo godson? Oghje ghjornu, cum'è un presente, un zitellu per u christening hè improbabile d'esse datu un icòmpie customizatu, ma per cumprà l'unicu solu in a tenda di a church pò. A principal hè chì detica u patronu di u zitellu. Allora, perchè u zitellu, crescente, pudendu scopre da quale l'image hè, cù l'icona, spessu emanate un libru cù a biografia di stu santu.

Hè ancu tradiziunale hè u regnu di una cullette di prune "in i denti". Ma in generale, ùn sò micca esse speciale per i rigali. Sè dùbbitu à l'scelta, pudete dumandà à a mamma di u zitellu u cumu hè megliu per dà à u christening u so zitellu. In spessu donate cose di i zitelli à i christianings, ma assai madi sò assai sensittivi à a so scelta è vulete cumprà tuttu. Forsi ghjucate, stroller o caminarii per u zitellu sanu felice. Pudete ancu aiutà i ghjovani parenti preparanu a tavula per a festa, per esempiu, cumprà un bonu cake.