Trinità - tradiziunale di celebrazione

A Trinitati hè una festa forte ortodossa, celebrata dopu à l'expirazione di cinquanta ghjorni dopu a Pasqua . Introduciuta da l'apostolu in memoria di l'ascenzione di u Spìritu Santu è a revelazione di a verità di l'esistenza di u Diu Triuni - a Santa Trinità.

Semu devi esse nutatu chì u cinquanti ghjornu ùn hè micca accidintali, è cuncerna cù a festa di l'anticu testamentu - Pentecoste. Più assai tempu u ghjornu era vvertu cum'è a data di fundazioni di a Chiesa di Cristu.

Celebrazione di a Trinitati in Russia

A festa di a Santissima Trinità hè una di e tradizione di a chjesa più grande di e chjesa. Servi cum'è un simbulu di a purificazione di l'anima umana da tuttu u male è u male. Hè esaltatu a gràzia chì hè vinuta da u celu, chì dà forza per a fundazione di una sola Church. Hè cresce chì in quellu ghjornu, u Spìritu Santu falò nantu à l'apòstuli in a forma di un focu sacru chì porta un gran sapè. Hè da stu mumentu chì l'apòstuli pianu pridicavanu, dicendu à u veru di Triuni.

Ritu è ​​tradizzioni di a Trinitati

Preparing for the holiday, a famiglia obligatoriamente induce a limpezza in a casa. L'abitazioni si sò decurati cù fiori, aranci fragante e rami d'arvuli. Hè cresce chì tuttu stu simbolisimu a rinnovazione di a natura, a prosperità è un novu ciclu di a vita.

Un ghjornu festiu cù una visita à a chjesa. A ghjente aghja gràzie à u Signore per prutegginu davanti à u battèsimu . I picculi bouquets d'erbe è fiori di parishioners ponenu cun elli à più postu in i casi in u locu più onorevoli. Cum'è tradiziunalmentu accettatu trà l'Slavs, a festa di a Trinità ùn pò micca fà senza un tabellu accitatu, chì hè cumunu cù a famiglia è l'amichi. À a tola, deve mette una pagnotta è cunsacrata in a chjesa pasture cum'è signu di prosperità è prosperità.

Ci ponu esse nutatu chì l'scena di a chjesa di a celebrazione di a Trinita finiscinu quì, in ogni modu, a tradizione di i festivals fugliali resta. Hannu accadutu chì u ritu ortodosimu accunsentia cù a venerazione antica di u statu veramente ghjustu è l'appartinati Scoli Verdi. In u populu, l'alberi Verdi Christmas (simane) sò stati cunsiderati, sopratuttu una festa per l'adulescenti. À questu tempu, i figlioli maiò anu pigliatu à a so cumpagnia per i ghjochi generali è di a fortuna di a so fidanzata.

Inoltre, sta simana era chjamata "sirena". In a so essenza, era una tradizione absoluta pagana, cumprendi ghjocu cù disfressi, balli, dannu di preghere à a natura natura. Cridendu chì questa sette sirene à a notte sia di l'acqua à a spiaggia, scacchià nantu à i rami di l'arbureti, vighjàvanu a ghjente. Hè per quessa era impussibile di lavà in l'azzurri, cammindu solu in i muzzelli di l'arburi, camperanu i bistiali di distretti di i paesi - Sirenidi puderia piglià u viaghjatore mancu à ellu stessu, à u fondu.

In a tradizione pagana, a Semana Verdi hè cunsideratu u tempu chì u mortu hà despertu. A maiò era cunfirmata "corpu mortu" - quellu chì hè mortu prima di tempu è "micca da a so morte". Cridianu chì quelli ghjorni turnonu à a terra per cuntinuà a so esistenza in a forma di esseri mitologichi. Dunque, in u Natale di Natale, i morti anu obligatu à ricurdà i parenti: "parenti" è "zalosnyh".

Cusì, cum'è parechje altre ghjornu di Ortodoxu, i ritu di a chiesa è tradiziunale di a festa di a Trinita sò intruinzati strettu da a storia pagana. A chjesa ufficiale ùn accetta micca o appruva di questu. Ma postu chì in esencia vacanze sò assai similanti à l'altri, dopu avè cumincià à celebrà u so pòpulu in una simbiosi chì ùn separanu e riti ortudoxa di pagana. Grazie à questu, avemu ricevutu un vacanze cù l'antica storia, tradizzioni interessanti è boni riti chì, à u stessu tempu, hè chinu di cuntemplazione filosofica è significatu religiosa.