Quandu u latti cose à a cesareà?

Tutte futura matri hè preoccupatu di u prublema di l'ameglie. È seppendu u prigione naturali, tuttu passa d'ellu di u situ scenario di a natura, dopu à a cesareanale hè chjaru senza caghjà chì quandu u lattu ghjornu, è se ferma.

Quandu deve esse espertu?

Prima hè bisognu di capiscenu a fisiologia di u prucessu di a tacchizzata. Quandu u partitu naturali, u travagliu principia, è u corpu cù l'aiutu di l'hormone accumincia u prucessu di preparalli per alimenta. Allora u zitellu hè ghjuntu in u mondu è hè appiicatu nant'à u mumentu di a mamma, stimulando a pruduzione di latti è un rifarenggiu.

Per capisce chì quandu a latta apparecci dopu a cesareà, deve esse capitu chì cù l'operazione pianificata, chì si fa esse senza l'iniziu di u travagliu, u prucessu di l'apparizione di u lattu hè dilicatu. U corpu ùn speria micca tutte l'espansione hormone chì si prisentarà in u prucessu naturale, è per quessa u curu, cù un eventuutu di 5-10 ghjorni, dà u signariu di u mumentu per a prudutte l'alimentu per u zitellu.

In casu di una operazione d'urgenza, quandu a sezzioni cesareana hè realizata micca planificata, e cose sò un pocu megliu, postu chì l'attività di u travagliu hè digià in u colpu. In questu casu, u latti arrivarà tardu per un ghjornu, a versione di travagliu naturali.

Cumu stimulà l'apparizione di u latti?

Aspitturi, quandu u latti vene dopu à a cesareà, cù e mani piuma, ùn valenu micca. Dopu tuttu, senza stimulazione, pò esse micca appare. Per aghjurnà u prucessu, hè bisognu di cumincià cum'è u bughjone di cinque minuti , ripitendu ogni dui ore. Hè assai difficiuli di fà cum'è una operazione, ma hè ancu necessariu, se ci hè un desideriu di amavanu un zitellu.

Quandu a mamma da a unità di corsi intensiva hè trasferitu in un salottu ordinariu è dete un figliolu, hè necessariu d'insignà à chjuderà a pene, ancu s'ellu ùn hè nunda in u pettu. Prima, u zitellu aduce l'abitudini di chjappu, è secondatu, a liberazione di l'oxytocin, chì cuntribuisci à a produzzione di latti.