U fotògrafu piaceva Barbie è Ken in un appartamentu communal soviice, è hè stata a realizata una capulatta maestru!

U sognu di ogni picciuttedda chì a so zitiddina "passau" in l'URSS era a carica Barbie cù a so casa rossa luxosa è u so fiancu Ken. E si era in i so mani, nunda era più necessariu - hè questu, felicità!

Ma in fattu, un ghjocu plasticu cun una figura precisa è belle bellezza, u novu favuritu, è ancu in appartamenti di lussu, rapprisentanu una figura di a vita ideale chì ellu vulia traduzzione in u futuru. È per qualchissia perchè mai hà devenu à qualcunu à "postu" u famu parò in un nùmmuru di a nostra realta. Bonu, solu dunni un fotografu creativo da Ekaterinburg - Lara Vychuzhanina ...

In ssu curtu, sta talented girl ùn hà micca ghjustificatu da "Cosa seria a vita di Barbie è Ken in l'URSS", ma creò una miniatura sana. E resultò assai creditu è ​​atmosferichi. Eccu, vedi per voi stessu!

1. Sembra chì a machina di tempu hà vultatu!

2. A strada, Ken ùn hè Ken più, ma un omu simplice chjamatu Grisha!

3. Eppuru, finu à chì a nustalgia vi tortura, hè ora di cunsiderà tutte l'infurmazioni, in particulari da chì Lara hà pigliatu tutta a cosa - da cartelli nantu à u muru, u ghjurnale Pravda in un cummerciu di zucca, lattice enameled rosati in chjari bianchi, latte di condensata in a fridda è ancu ...

4. E ancu un cat insatisfe.

5. Cum'è l'autore dici: "Grisha hà manghjatu tuttu i patate fritto, fumava tutte e primu è rifletti ora nantu à u significatu di a vita".

6. "Quale hè biancu, è quale hè a gullia ..."

7. A cunversazione "cori à u core".

8. Ghjè sì questu questi corsi familiale ùn cambia micca per altri 100 anni!

9. E se Ken addivintau Grisha, allura Barbie hè un studiu sughjettu sughjettu!

10. Ughjettu in l'appartamentu cumuni Soviets ...

11. À a strada, tutti i caseddi è i pezzi pezzi chì u fucilista facia. E l'etichetti d'autentichi anu truvatu per ella in Google, stampatu nantu à scala miniatura è pegati in ghjiru!

12 Ma, per creà una "contaminazione" rinuvàbbili, Lara hà deve pitturà tutti l'armari cù pintura acrilica è necià cù nidu.

13. Utensili di trasfigurazioni magicali!

14. E "sottu à l'scena" ci hè sempre diversu!