Storia di u Tagliu Marti

L'invernu hè una prova per ogni persona: un ghjornu di ghjornu corto, venti friddi, neve, slush. Allora, l'arrivata di a primavera hè un avvenimentu longu, chì deve esse nutatu. In seguitu, e persone crescienu chì u ghjovanu Primavera hè micca cunsumatu per sopr'à u Winter astuviu astutu è per aiutà à sparà u fretu, hè necessariu di organizà felice festività. Questi festività eranu chjamati Maslenitsa perchè e persone pruvatu di fertilizà, "cajole" a primavera. In questu ghjornu, u populu glurificò à Yarilu - a divinità di a fertilità è u sole. A divinità si prisintò à Rusich in a forma di un ghjuvanu, muttu è risuscitatu da annu à annu. Yarilo hà datu u sole caloru di primavera, chì era a guaranzia di una pruduzzione abundante. A storia di l'urìggini di u ghjornu di Shrovetide cuntene assai fatti interessanti, chì discendirem davanti.

Storia di a festa di Shrovetide

A bona dicisioni di u fruttu di l'inguernu, illuminatu da l'aspettazione di u calore chì vende è di a rinnovazione di a natura, sempre hè statu l'occasione per e fiorghji festività. In Shrovetide, ancu a storia di pancakes, chì avianu un significatu rituali, si sviluppau: calori, annantu, eranu a personificazione di u sole, chì alluntanava u so splendore, alloghju u ghjornu lariu. Pancakes anu parte di i ritimi funerali, postu chì prima di a semana di Pancake vinni un "ghjornu parentali", quandu u Rusich venerò i spiriti di i so antenati.

Ci sò parechje fatti nantu à Shrovetide, chì ogni persone chì decide di celebrà stu festa hà bisognu:

  1. Data di u Carnaval . A festa tradiziunale di Maslenitsa hè celebrata in tutta a simana sana (quarchi dui ghjorni). A data di u principiu di a celebrazione dependa a data di Pasqua . In regula, a settimana di oliu hè cilibrada in l'ultima semana prima di a Quaresma.
  2. Ritu tradiziunali . Per ogni ghjornu di a celebrazione, parechji riti sò inventati, chì, in esencia, caldi à cunfurmazioni. I vacanzi accumincianu u luni è finu à u ghjornu, andà à visità i amici, trattanu i so amichi cù pancakes. U ghjovi, u Carnaval carnaval cumincianu, u ghjovanu salta per i fogghi, organice festes ferite. Dumenica hè l'apugiu di celebrazione. Cerere persone di dumandà u pirdunu per i sbagliati, andate à a cunfissioni à a chjesa.
  3. Attitudu Church di a festa . In a Chjesa Ortodoxa, a simminestra di petri hè chjamata Chjesa Setmana. Queste ghjornu hè una "liberazione di carne", questu, l'ortodoxte si ponnu tastate i prudutti d'urighjini animali per l'ultima volta di l'autora. Duranti stu pirìudu hà bisognu di pruvà à cuncilià cù i so vicini, per dedicate u tempu à a cumunicazione cù l'amichi è i parenti.

Sicondu i stòrici, u partitu cerimonialisimu di sta vacanze aghjusteghja tradizzioni chì riferenu à u tempu di l'annu (equinoskulu vernali) è u cultu di l'ancestori (venerazione di i morti). In i tempi antichi è Pancake hà tende di stimulerà a fertilità è era una prumuzione di una vendita ricca. Oghje, a Semana Pancake hè più piacevvi cum'è eccu di u passatu è una altra ragione di divertimentu.

Storia è tradizzioni di Maslenitsa

Duoppu sette ghjorni, a anziani hè da pruvà di cocchi quant'è pancetti quant'è pussibuli, chì ripenenu u sole è a surgente. Inoltre, ci sò altri rituli dedicati à l'adorazione di u sole. In ogni momentu, parechji riti ritualiali anu realizatu, basatu nantu à a magia di u circhiu. I picciotti preparonu un trineu, utilitate i cavalli è circundava u paese, e li fimmineddi dicurau a rota di lignu nantu à u polu incù cintesi culurati è camminonu cun ellu per e strade.

L'heroina principessa di a celebrazione era, sicuru, Maslenitsa, rapprisintata in una scarabeo. Hè stata fatta solemnement in l'ultimu ghjornu di a sema di petra, canta cantos solenni è chjamatu a primavera. L'historiadores crede chì l'effigy personificà una divinità chì morta è informa à a terra di a fertilità.