Attraversu Giurdanu

In u pianeta Terra ci sò paese nantu à quale ogni persona leghje. Un tali paese hè u Ghjurdanu. Hè quì chì a maiò parte di i manifesti descrigghiati in a Bibbia avianu fattu. Per quessa, ci sò sempre assai turisti quì chì hè nantu à peregrinazzjoni à i posti sacri, chì vede a maraviglii di stu paese cù i so ochji.

Un immensu puntu di attrazioni in u Ghjordanu hè stupendante, cusì hè megliu definisce da questu esplicemente chì vogliu vede.

Petra

E ruini di a cità Nabateanu di Petra sò una di e principale attraziu in u Ghjurdanu. Hè situatu à a vaddi di Wadi Moussa, chì solu ponu ghjunghje à ghjunghje via u stretteorge di Es Sik. Visitu a petra cità di Petra in Ioradinia, puderete vede temi, tombi, un anfiteatro, tombi è assai altri edificazioni religiosi, custruiti quì nantu à e rocci, custruiuti quì da a so storia di quattru mila anni.

Wadi Ram

Wadi Rum Desert hè a seconda rivière più famosa in Jordan. Solu quì puderebbe vede un fenomenu naturali unicu chì u "paisaje lunar", da a sante rossa di u desertu è a petra roccia chì circallu. Per vede tutte a bellezza di Wadi Rum, da Aqaba puderete andà à a tenda campane di Bedouins, situatu in u desertu. Hè ricumandemu per visità queste postu in a primavera, quandu i papi è iri sò fiori.

Castelli di u Ghjurdanu

À quandu in Ghjordanu, ci sò castelli medievali custruiuti duranti i cruciati per i Crusaders. I posti più boni cunservate è interessanti per visitarà sò: Shobak Castle (vicinu à Petra), Karak Castle (sud d'Amman), Moakr Castle (sud-ouest d'Amman) è Kalat Al-Rabad (in Ajlun).

Ma ancu di i castelli di i Crusaders, u Ghjurdanu hà cunsirvatu castelli custritti durante l'Imperu Rumanu (u castellu d'Aqaba o Fortu Mameluk) è per prutege u paese di i Cruciati (u Casteddu Ajlun).

Ci sò parechji (più di 30) e residenzi priservati di i guerrieri di u paese - i palazzi califfu di u disertu: Qasr Amra, Bair, Mafrak, Mushash, u Azraq Castle, etc. In certi d'elli, anu raru esempi di pintura islàmica iniziale sò survitivi: fresque è mosaici.

Mont Nebo (Nebo) in Giurdanu

Eccu un locu santu, sicondu a Bibbia Cristiani hà cunsideratu u locu di morte di u grande profeta Mosè è a locu di l'Arca di Noè, hè situatu 7 km à l'ouest da a cità di Madaba. Da a cima di a muntagna pudete vede una bella vista: u valle di u Giordanu, u Mari Mortu, Ghjerichu è Ghjerusalemme. Hè quì chì i cristiani sò spessu mandati per i peligrini.

Jerash

Jerash hè un grande duminiu archeologicu chì pudete vedere i restani di l'antica colonna di a Cardo Máximo massimu, i ruins di u tempiu di Zeus è Artemis, custruitu in u I sèculu è antichi anfiteatros.

U Mari Mortu

In più di siti storichi è religiosi, u Giurdanu hè cunnisciutu da u mondu sanu per i so maravilli naturali, a più impurtanti di u quale hè u Mari Mortu. U locu più famosu hè Sveim, induve e boni piazzi, salute spa cusì cun u fangu è quì hè una occasione di acquistu cosmetta terapeutica hè assai prezzu. A visita di u Mari Mortu ùn solu dà piacè di natari in acqua calidez, ma ancu cura à u reumatismu , l'artrite è diversi prublemi di a pelle.

I puritani di Maine

Un altru locu duvete pudarete migliurà a vostra salute in Giurdanu hè u cumplicatu di e guarevi frentu è i surgenti in a Culore di i Mineri. Quì pudete piglià un bagnu in l 'aria fresca è ancu natà in a cascata chjaru Hammamat-Main. L'acqua hè ricca in minerali (magnesiu, calcium, sulphur, potassiu è minerali), perchè avè un bon effettue nantu à a pelle: rejiminene è cura l'alergii.