"Italie in Miniature", Rimini

Rimini hè unu di i posti più apprezzate in Italia, particularmente di i turisti russo. In più di a città azurie è i platti di sabbia, sta cità pò offre una maravellosa opportunità per andà in tuttu a penisula Apennine in un pocu ghjornu. Pudete fà in un parcu chjamatu "Italie in Miniature", situatu in Rimini.

L'idea di pocu oghji per vede i marcelli più famusi di u paese pare avete tentatore è interessanti. U parculugia cumporta una zona di 85 èttari, nantu à quale ci sò più di 270 còmpie di i monumenti architecturale famigliali di l'Italia è micca solu. A splendida Cattidrali di Milan, a majestezza di a Catedra di San Pietro, a Torre di Pisa è l'anticu anfiteatro amminastru rumanu di u Coliseu , si pò vede è veddi in detail nantu à e copie in miniatura prisentatu in u park.

Storia di a creazione

A custruzione di l'incridibuli parco "Italia in Miniatura" rimesse in u 1970, quandu Ivo Rambaldi decidia cumprà u so sonniu di zuccheru di una cità di ghjocu. Ma micca faciule, ma chì dà una idea di i visitori circa l'attrazioni principali di l'Italia.

I maestri impiigatu una gran quantità di tempu creendu sti mo mestieri miniature. Per a custruzione di ogni mudellu, nantu à quale hè u travagliu di mudellu hà travagliatu allora, hà pigliatu circa sei mesi di travagliu. Una di e difficultà chì i maestri anu da fà fronte hè a selezzione di materiale adattatu. Siccomu i mudeli sò in ligna, u materiale da elle questi sò fatte bè serà resistente à i cambiamenti di tempurane è à e diverse cundizioni climatichi. A fine, hè statu dicisu di fà i disinni da risina spuma in un modu cusì speziale. Hè cumprata tutti i prublemi necessarisi è hà sappiutu sustene a diversità di temperatura mentre mantene a so apiece. In l'annu di apertura in u parcu hè statu prisintatu solu 50 mudelli, ora u numaru di miniatures hè digià in più di 270.

Esposizione

In u parcu di Rimini "L'Italia in Miniatura" l'ochju sò eseguitu in scala da 1:25 à 1:50, chì permette di studià in dettu tutte e dette di i grandi monumenti di l'architettura italiana. In ogni casu, per esempiu, Venetian Canal Grande hè prisentatu nantu à una scala più grande - 1: 5. È l'altezza di a copia esatta di u campanile di San Marco hè di più à 20 metri. Inoltre, trà e miniatura, ci sò e strade è e valdi di ferroviarii, à traversu qualchì trenu di petra.

In più di i primi attraversu d'Italia in u parcu hè ancu presentatu monumenti architettoniali di altri paesi europei. Comu a Torre Eiffel di Parigi, u Belvedere di Viena è u monicu di a Sirenita, situatu in Copenhague. È i visitatori più chjuchi di stu museu pocu cumu pareanu u parcu cù dinosaure è attraversu, in più di diversi musicali è laser shows. Pudete moverse di u museu à pezu o in un tren monorail apposta pè i turisti. E stanchi di assai impresi novi, i visitori si pò restà è rilassate in i spazii recreati privati ​​cù i ristratti è bars.

Infurmazione utente

U Miniature Park di l'Italia si trova a Rimini, Via Popilia, 239. Opensi a so porte à i visitori ogni ghjornu da 9:00 a 19:00 da marzu à uttrovi. In u invernu, u museu travaglia solu l'oghje. U prezzu di una bigliette adulta, chì dura dui ghjorni, sarà 22 €, è per i zitelli sottu 11 16 €. E se parla di cumu per arrivà à Italie in miniatura, hè megliu faciule nantu à u numaru 8 di l'autobus con la inscription "Italia in Miniatura", chì parte da i stazioni di Rimini è di Viserba.