Cinque Terre, Italie

Cinque Terre in Italia - un complexu di cinqui pratichi nantu à a costa di Liguria vicinu à a cità di La Spezia. Stu locu hè cunzidiratu unu di i zoni più belli di u Mediterraniu. I cinque paesi (cumuni) sò cunnessi da un sistemu di camini pedestrianes. In i cumuni pudete dinò in buses ecològichi è mini-treni, ma u muvimentu di a Cinque Terre in altri veli hè pruibitu.

Paisaghji inusual Cinque Terre fascinate cù l'inusual è luminoso. In i paesi fundati in u Medievu, per a mancanza di spazi libbiru, eranu stati unichi edificati di quattru è cinque piani. Inoltre, i casali sò vicinu à i rocci, quasi cunfuncendi cun elli, chì prupone un sensu di spaziu armoniu organizzatu.

Monterosso

A più grande settimana - Monterosso, in tempi antichi era una furtizza. U situ di u paese hè a Chiesa di San Giovanni Battista, custruita in u 13u seculu. A facciata bicolorale di a chjesa attrae l'attenzione di tutti. Avete visitatu u Monasteru di u Monasteru Capuchin (seculu XVII) è a Chiesa di San Antonio del Mesco (seculu XIV). D'interessu particulari hè u muru di a furtizza, quandu difende a cità.

Vernazza

A più chjesa di u Cinque Terre hè Vernazza. U primu menziunamentu di u paesi pò esse truvatu in i cronachi di u seculu XI, cum'è una furtizza guardendu contra i razzii di i Saracini. Rime di i vechji edizzioni anu survigliu à questu ghjornu: fragaghji di un muru, una torre di veduta è u casteddu di Doria. A cuntimplazione di i strati belli cù casi in un scuru di culore rossu rossu genera un moddu vivu. Unu di l'attrazioni di Vernazza hè a chiesa di Santa Margarita.

Corniglia

U più chju di Settimana - Corniglia, hè situatu nantu à un cliff elevale. U paese hè circundatu di trè bassi cù terrazze, pudete sviutà à Kornilja per una scarpada escale firmata da 377 passageri o da un stradale pianu chì passa da a linea ferrovia. Malgradu a so tiny size, a cità hè cunnisciuta per i so edificazioni culturali è stòrici: l'església gotica di San Petru è a cappella di Santa Caterina, situata in una quadra antica.

Manarola

Sicondu i stòrici, u più anticu, è sicondu i cuntimpuranei - a cità più bella di Cinque Terre - Manarola. Quandu a populazione di u paese hà impegnatu in a pruduzzioni di vinu è d'oliu d'oliu. Ora quì puderia visità u mulinu è vede a pressa per pressu l'oliu.

Riomaggiore

A cumuna di l'estremu di u Cinque Terre - Riomaggiore si trova trà e colti, chì scinni à e terrazze di mare. Ogni case di a cità hà duie manere: una di elle face u mare, è u sicondu si va à u lividu pianu di e strade. In Riomaggiore ci hè una ghjesgia di Jean-Baptiste (seculu XIV).

Cinque Terre Park

Lu cumplicatu di i paesi Cinque Terre hè statu ufficiale dichjaratu un parcu naziunale. A fine di u XXu seculu, hè stata cumpresa in a lista di u Patrimoniu World di l'Umanità da a UNESCO. A costa lucale hè in più platti rocca, ma ci sò parechje platti cù sione è cuscugliera. A fauna e flora marina in a cità sò assai diverse. Cunduce tutti i settlements di Cinque Terre cù u famusu Path of Love. A durata di u percorsu hè 12 km, è piglia a 4 - 5 ore à vultà cù un passu pocu pressu. A strada azurda hè assai populari cun turisti, postu chì hè pussibule di admira u bellu paisaghju naturale da questu.

How to get to Cinque Terre?

U modu più prumessu per Cinque Terre hè u bastimentu di Genuva . U tempu di viaghju micca più di dui uri. Pudete piglià un trenu per a La Spezia in trenu è da cambià in un trenu locale chì dura 10 minuti à Riomaggiore. In Riomajdor ci hè un ascultu pagatu, chì ghjè da a stazione di ferrovia à a cità. Puderaghju per i car privati ​​hè solu dispunibule in Monterosso!