Christian Bale ùn pò micca ghjucà u rolu di u fundatori di Ferrari

L'agostu di u 2015 si cunnosce chì l'attore di l'ombra d'Hollywood Christian Bale accettò l'offerta per ghjucà u rolu di l'Enzo Ferrari, duru è cruel, chì hà amatu u so carru, ma e persone ùn pardunonu micca i sbagli. St'omu hè unu designer italieneru è cumbattimentu, u famosu fundatore di Ferrari. A stampa di u legendariu talianu era u sonu di 15 anni di u direttore Michael Mann.

Ma più recensu hè cunnisciutu chì a strada di Hollywood hà abbandunatu u rollu primu in un prughjettu cusì tantu longu.

Perchè ùn si rifieghjanu Bale?

U filmamentu deve esse accumincià nantu à a primavera di u 2016 è l'attore da questu tempu era necessariu di acquistà assai kilogrammi di pisci in sopra. E, sapendu a storia di cambiamenti in u pesu di Christian Bale, ùn hè micca difficiule d'avessà quantu a salute si mette in un novu esperimentu.

Leghje ancu

In u risultatu, u direttore di a film è l'vende Vendian Ent., Engaged in a selezzione d'un altru attore degnu per u rolu di una grande personalità storica.

Ricordemu chì Christian Bale - comic epic star "Batman", "Terminator", "Prestige" per l'aiutu di roli in u cinema si mette un prufessiunale forti. Hè assai crescita, u so pesu varieghja da 55 kg (per a film "U machinista") à 100 kg per u rolu in u prublema "Batman". È, hè comprissivu picchì la muderna di trasfurmazioni Christian Bale rifiutò una tentazione offerta per a so propria salute.