Postura alta

Bhekasana hè cunsigliatu per a guariscenza di i ghjinochji è di a spina. A postulazione di i ranni serà utile à u reumatismu, i piazzi , i pota, spurs di salini, deformazione di ghjinochju, varicesi. È a cosa più piacevule questu hè chì hè stata di trè variatori - un cumplessu è di dui simplificatu chì ancu ioggi senza novu pudete fà.

Beneficii

Comu avemu digià dittu, una ghjuvanza in yoga hè stata utilizata pè guarisce i ghjinochje. Hè alleva u dulore è rinforza a ghjudìziu di ghjinochju, è a prissioni annantu à i pedi feghja è rinfurzeghja u so arcu drittu. A ghjuvenu serà una postura restorativa trasfurzata dopu l'allungamentu di i ligamenti di i cavichje, è u trattamentu di spurs di salini è l'analgésicu ideali per u sindromu di u sviluppu.

Inoltre, à causa di l'urtulanu in ioga, tutti l'organi di a cavità abdominal sò massaged è a spine hè stesa.

Technique d'esicuzzioni

Accuminciamu cu lu postu di ranuncula classica in yoga - bhekasany.

Per fà quì, mettite nantu à a chjera cun u so stomacu, tira i vostri brazzi à u corpu. À l'exhalazione, daveru u nostru ghjinochju è i sullivonu à i cadenti. Portonu i tacchi in a pelvis, pigliate a mani per i pedi è respite liberamente. In asprazione, sullivanu u corpu, appicchendu u pianu, pulling the head forward, è doblegà a spalle. I spaddi ùn sò micca risuscitatu à e gricchi. Palmi avanti cù diti, pressu à i medichi è pressu à un massimu à un pianu.

Guardemu a pusizione per mezu di u minutu, pruvate à respira ind'un ancu.

Cù inalazione ci allora i pene, stende i nostri pierri in u pavimentu è rilassate. In u nisun casu, ùn pudete micca imminiscenu immediatamente in una pusizione standing.

Facemu facilità

Per via di facilità, avemu duvutu esce una ghasturia di grandane (Ardha Bhekasana) è a randusa nantu à una perna (Eka Pad Bhekasana).

Arda Bhekasana:

Fate un pezu di fronte, chì diminuì u ghjinochju di a perna trasfurmata à u pianu. Aumintate u pede di a perna di ponte è piglialli cù u palmu di a manu. Pigliemu u pede nantu à a coscia, i dete di a manu sò rivulati, pressendu ancu più forte nantu à u peri.

Eka Pada Bhekasana:

A traduzzione diretta di u nome hè una perna di una frog presentate. Fate nantu à u stomacu, mette a nostra manu manu davanti à noi, perpendiculare à u corpu è u riposu à l'antenatu. U periculu dirittu hè aggrottu, a perna upposta hè stesa. Agghioru u pede di a perna ghjucatu cù a manu diritta è pressu à u pavone da l'esternu di a cella. Fate a pose per 20 seconde, poverò poveru poveru u corpu à u pianu, allibbità a pane è stenderà per rilassate a spine nantu à u pianu.

A postura di uzzu hè contraindicata in casu di spalle, cù u collu, a cintura, pressione di u sangue è a ferita di a migraña . Sì dassi per a scopi di salute, avete da fà dinò sottu a tutela di un medico o un instructore.