Vestiti, cusì a regina: Armani vole à aghjurnà u vestitariu d'Elizabeth II

Parirati, chì duverebbe smariscenu nantu à u glurificatu è ricunnisciutu in tuttu u munnu u fashion designer italiener Giorgio Armani? Eccu questu. Ricertamenti, u couturier famusu ammettiu chì per un pezzu di tempu hà sughjettu di vende a Regina d'Inghilterra. U designer dissi chì in a so testa ùn pareva parechje idee per a currezzione di u vestitariu reale.

Tuttavia, micca tutti i membri di a famigghia reali fallenu sottu u disignu di vista Armani. Allora, a mòglia di u niputi di a Regina di u Gran Bretaña, Duchess Catherine, secondu a moda di disegnatore, hà u gustu è l'armunia perfetta, rispettivamente. Ma cù l'Elizabeth di 90 anni di travaglià bè, passioni cum'è u famosu designer vole. À a listessa ora, Armani parra di l'Eternu II coronata cum'è una donna stylish è una donna stante, ma vole di portà a so figura più stile muderna è una picca dilute l'eleganza stabilita cù certi elementi di a direzzione ghjuventù.

Perfetta elegance

L'impulsi di u Designer ùn anu micca apprezzatu da tutti. Cusì, i rapprisintanti di Vanity Fair, chì ricunniscìanu l'Elizabeth II, a donna più elegante di u nostru tempu, ùn anu micca appruvendu l'intesi d'Armani è spiegà chì a reina di 90 anni hè ricunnisciuta com'è l'elegante più preziosa perchè mai hà abbandunata l'imaghjina scelta è era sempre stretta à scelta un vestuariu.

Leghje ancu

I patroni di a rivista hà dettu:

"Semu cusì cun orgogliu chì a Reina ùn hà micca cambiatu u so stile per parechji anni. Hè impeccable e sempre mantene un simbulu di stabilità in questu moneta volatile.