Chiesa di San Nicolau in Turchia

Turchìa ùn hè micca solu un locu favuritu per i vacanze di a spiaggia di millioni di turisti di tutte e mondu. Una vera lotta interessante sò cuncentrazione quì. Parechji sò stati di modu storicu è archeologicu, perchè hè cunnisciutu chì a storia di u paese hè centu anni è ricca. E questu, sicuru, ùn pudia micca esse riflette nantu à ciò chì Turchia hè oghje. È, per voi, a Chiesa di San Nicola in Turchia hè unu di i monumenti storichi cè famusi è venerati nantu à u territoriu di u paese.

Storia di San Nicola in Turchia

Ci hè un anticu santu in a pruvincia di u fiumu di Antalya vicinu à a moderna cità turca di Demre. Una volta nantu à u situ di stu stabilimentu si trova a capitali di u Liceu anticu - u Munnu o i Mundesi, da ellu ci eranu solu i ruins d'un anfiteatro è e tumbuli insinti, sculptured right in the rock. L'abitanti di a cità adopranu u Cristianesimu: hè cunnisciutu chì in u 300 AD Nikolai da Patara (cunnisciutu più cunnisciutu da Nikolai Chudotvorets, unu di i sante più venerati), pridicatu quì, era numinatu viscuvu locale. Dopu à a so morte in u 343 in memoria di u viscuvu, a chiesa di San Nicola hè stata rimessa in u mondu in u locu di l'anticu tempiu di a dea pagana Artemisa. True, perchè un forte terramotu, l'edificu era distruttu, in u so locu era una basilica era custruita. Ma hà sappiutu una destinazione nignale - in u VII seculu. hè statu scunfittu per l'Arabi. Dopu un tempiu, chì stille in Demre, fù custruitu in u VIII seculu.

A ghjesgia era passata per inundazioni com'è u risultatu di u dilùviu di u Miros River. L'edifiziu era esse scurdatu da u fattu chì u fangu è u lattendu quasi uccupatu. Allora era finu à u viaghju di lutturinu AN. Ants in 1850 ùn anu visitatu u tempiu è ùn anu cuntribuiu à a cullizzioni di donazione per a so restaurazione. In u 1863, Alexander II hà compru l'isula è i terri circundante, i travaglii di restaurazioni avianu cuminciatu, perchè ùn eranu cumpiiti per a guerra chì avia avè principiatu. In u 1956, u tempiu anticu fù richiamatu novu, era ligeramenti restituita in u 1989.

Struttura di a St Nicholas Church in Turchia

A Chiesa di San Nicolau in Turchia hè una basilica cruciera in i tradizioni di l'architettura bizantina prima. In u centru hè una stanza grande, cumposta cun una cupola in u mità. Nant'à i laturi à a stanza arreri dui picculi stanzi. A parti nordica di a chiesa hè stallata di una sala di forma rectangula è duie chjucchi. Prima di entra à a Ghjèsgia di Nicola in Turchia, un cozy courtyard è un pianu doppiu sò stati cusitori. In l'attrachju Ci sò parechje elementi antichi di decoru - i culonni di pedestal, fontana idle.

I turisti sò impresi da i mura murale è i murals chì hàvillinu à noi, creati in i seculu XI e XII. Pittura particuladamente bona di cunsideratu di a cupola in u salone cintrali, in arcuni arcichi. Pretta bella bedda mosaica di pittura à a parti d'altare, vicinu à e colonne. Cio nettu chì nantu à i muri di u bastimentu pudete vede simboli cù di culuri di ghjocu in ghjocu carti. Un mosaicu di pedi differenti si trovi in ​​u pianu di a chjesa. U situ residenti dici chì u mosaic floor in a chjesa quede da u tempore di a dea Artemisa.

In unu di i nicissi di u tempiu hè un sarcòfagiu chì u corpu di San Nicola era sipatu. In u 1087 i reliquii di u santu foru robbati da i marcanti italiani in a cità di Bari, induve sò sempre guardatu. À u modu, Turcu ripetitu hà riunioni à u Vaticanu nantu à a volta di e relii di u Santu. In u sarcòfagiu incisu fattu di marmuraru biancu, una scrizzione hè stata fatta per l'ordine di u Tsar Nicolau Nicola I in a lingua russa antica.

In generale, cum'è turisti dicenu, visitate a chiesa di San Nicola, in stu locu santu chì si trova un ambientu pacficu è tranquillu.