Teodosi - sights

A penisula di a Crimeanu hè riccu in locu di storie è storicu. I visitori chì visitanu i so palazzi grandi, caves , i cità di Ghjurnata, Alushta, Kerch , Sevastopol - anu sempre l'oppurtunità di vedere assai affari interessanti. L'uccidintali uccidintali di Feodosi è cunnisciutu più alluntanutu e fruntiere di u paese. Quì, cù l'iniziu di a primavera è finu à a fine di u vaghjimu, i turisti venenu micca solu da u Ucrania, ma ancu da una quantità di stati vicini. In più di u clima unicu, u mari di u celu è u sole postu, ci sò parechje altre attrazioni chì sò sempre bisognu di visità durante e vostre vacanze. Sceneris culturale-stòrici, naturali è architettonii di a cità di Feodosia è i so ambienti ùn devi micca indiferente ancu i turisti anu una sperienza.

Heritage Architettoniche

U primu cosa chì pudete vede à Feodosia hè a fortissetta genuvese, cunzidiratu una carta di visitatore di u fiumu. I so restumi sò situati nantu à a Quarantine Hill (a parti sud di a cità). A furtizza genuvese in Feodesia hè u stronghold di e furtificazioni di Kafa, chì servia com'è u centru di e culoni di a costa di u Mar Negro. In u passatu, u tesoru, a corte, u palazzu di u Cònzulu, a residenza di l'Epicuri Latinu, è dinò di vendita è magazzini di merchante preziosi sò stallati quì. Oghje, da a furtizza di u XIV sèculu, ci sò duie torre è quattrucentu iglesia. A maiò parte di sti strutturi sò stati restaurati.

L'antichi cresii di Feodosi ùn sò micca interessanti posti interessanti di a Crimea. Unu d'elli hè a chjesa medievale armenia di San Sarkis (Sergius), custruitu in u seculu XIV. Ci hè una versione chì u tempiu hè struitu ancu prima, prima di l'apparizione di i genuvese nantu à a penisula. L'orgugliu di l'arti Armeni hè Khachkars - piaghji di pietra con inscriczioni è articuli tallati di cruciani, chì sò in u tèmpiu. Inoltre, stu tempiu hè cèlebre per u fattu chì I. Aivazovsky hè battizatu è sipatu quì.

Postu chì Feodosia hè una cità induve parechji religioni sò interduvuti, ci sò ancu sacri Musulmani. Questi inclusi a Mosque Mufti-Jami custruitu in u 1623. E so formi architettoniali sò veduti esempi di l'architettura di Istanbul, fatta da seculi. Quandu i Turchi di Feodosiya emigraru, a mezquette hè stata adatta à una Ghjuda cattolica. Oghje, a moschea si funziona da quì.

I risturanti architettonici brillanu sò ancu a dacha "Milos" di u 1909-1911 è a residenza estiva "Stamboli" in u 1914.

In u 1924-1929 in Feodosiia hà vintu un grande sojonariu Alexander Green. In un locu induve cinque anni l'scrittori criatu i so famosi i novi "Running on the Waves", "The Golden Chain", "A Strada di nunda" è assai storii, oghje u museu veru travaglia. In Feodosiu sta istituzione sò assai populari. Quì pudete vede i dati recrejati di u gabignane è u salottu di l'scrittore, bè persone. U museu anu spessu ospitanu exhibezzione, reunioni creativi è a notte.

Un altru locu visitatu in Feodosi è u museu di I. Aivazovsky. In origine, una galeria hè stata abballada, è in 1922 hè diventatu un museu. Quì pudete vede l'affari di i so membri di a famiglia, ritratti, ritratti. A cullizzioni anu da circa sei mila opari di Aivazovsky, chì face u più grande di u mondu. Questu artista hè dedicatu à monumenti cum'è a fonte di Aivazovsky (1888), u monicu "Teodissi à Aivazovsky".

Di sicuru, u museu di muniti meritava l'attinzioni di i viaghji di Teodissi, induve sò esse exhibiti più di duie centu munti, chì in i tempi diffusuli in a cità per altri stati, u Museu di Natura di Kara-Dag, chì rappresente tutti i vegetali è l'animali di sta regione, u museu di u gliding,

è ancu u riserva naturale di u Karadag è u dolphinarium chì operanu in u so territoriu.

Visitu à Feodosia una volta, serebbe per sempre da un recordu vivu inescuvale di sta cità turistiche in u core per a vita. Avutu quì ùn avete micca un minutu sulu!