Vista di Salerno

Viaghjà in Italia assulanada, hè assautte imposibile ignurà a perla di a Costa Amalfitana, à u stessu tempu a cità antica è moderna di Salernu. Ogni annu cintunari di migliori migliori di turisti venenu à Salerno - per shopping, visita di turismu è solu per riflittendu à a spiaghja.

Vista di Salerno

A storia di a cità retorna a l'antichità - dopu à visità successivamente u Etruscu è dopu a culunia Rumana, in u 11e seculu Salerno passò sottu a regula di i Normi ​​è righjuntu u so puntu. In u stessu tempu, Salerno riceve u famu di una cità illuminada, una cità medica, perchè u stitutu medico più grande fù apertu in u so territoriu in questu tempu - Scuola-Medica-Salirnitana. Di sicuru, parechji monumenti di l'architettura medievale scumpareru senza rinu in i profundi di u tempu, ma oghje in Salerno ùn ci hè quarchi cosa per vede.

  1. Per l'amatori di l'opera italiana, serà interessante di visità u Teatro Verdi , da a so principiu hè stata più di 150 anni. E l'apparenza esterni di l'edifiziu, è u so decoru internu hè statu pensatu à u più chjellu di u dettu, facendu una sola cumuzzioni. Osserventi di u teatru sò salutati da l'scultura di Giovanni Amedola, "Dying Pergolesi", installatu davanti à l'entrata. U teatru di Verdi hè ancu interessante perchè era nantu à u so stadiu chì u tenore più grande, Enrico Caruso, hà avutu i so primi successi.
  2. Arrivatu in Salerno per raretzii stòrici andarè à Via Arce, quandu i restani di un acueductu medievale, quandu anu suminatu l'acqua di u monasteru di San Benedettu. I ricerca crede chì l'acueductiu era custruitu in u 7-9 seculu. U rumore di u pirsu circundava u "cantu d'acqua" medievale cù un halo di mistica, hà numinatu "Ponti di u Diavulu". Sicondu una di e leggende, era sottu à i archi di l'acueductu chì quattro stranieri si ncuntrava nantu à una notti di notti torna, chì più tardi diventonu fundatori di a Scola medica lucali.
  3. In u centru stòricu di Salerno pudete vedere un altre monumentu di l'architettura - u Palazzu Genovese . Stu bastimentu hè interessanti per u so portalu monumentali è a grandi escali. Succunitu malamenti durante a Siconda Guerra Munniali, à a fine di u XXu seculu era stata restaurada è hè issa utilizata com una sala di mostra.
  4. Dognu, cumu micca in Italia, per esse una cullizzioni di pittura Renacenti? In Salerno, sta galerie anu un nomu per ellu - "Pinakothek" . I cambiassi di grandi maestri italiani, cum'è Andrea Sabatini, Battista Caracciolo è Francesco Solimeno, anu trovanu u so postu in i so mure.