Savona - attraversu turisticu

Savona hè una grande cità è u centru amministrativu di a pruvincia di l'Italia cù u stessu nomu, situatu à u nordu di u paese. I vitturiti sò attrati da a storia richia di sta rughjone è i so monumenti architecturale è culturale. Savona pò esse acquistatu da i turistere per terra (in trenu o un carru) è cù u mari - in barca da Genuva o altre città in a regione.

A voir à Savona?

Sta città pò esse bè fugliitu di a so parti centru antica, chì hè circundatu di strade carru cù boni palazzi è edifizii chì vale a pena visitate.

Palazzo Gavotti - u palazzu di u viscuvu di u XIX seculu, induve ora hè una Pinacoteca, cunzistenti di 22 stazioni, in u quale opare d'arti di l'Italia del nord. Quì pudete vedere sculture è quadri, trà e quali ci sò maestri di u Rinascimentu.

A catedrale , custruita nantu à l'antica cullina di Priamar in u principiu di u 17u seculu, hè famosa per i reliie di San Valentinu, u patronu di tutti l'amanti, è u vescu Octavian. Inoltre di interessu hè una fonte di u 6 ° seculu è un crucifissu di marbre di u XV.

À prupietà vicinu à a cattidrali, hè un monasteru franciscanu cun duie patios cosy è a Cappella Sistina , chì, in u primu passiu, pareva pocu discretu, ma intrattenitu, divendu in l'ambienti di a grandezza di l'estilu rococcu. I so mura sò imbruttati da numerosi fresche è intruduce stucco. U decoru principali di a Capella hè l'urganu, chì fù datu un prisentu.

A furtizza di Priamar hè statu custruita da i genuvese in u XVI secolo per prutege a cità da u mare. Era ancu una prigione per circa 100 anni. In questu, ogni invitatu chì hà arrivatu à a cità di Savona, trova dinò per vede, perchè in a furtizza ci sò musei archeologichi è arti. Inoltre, ci sò cuncerti è festivali quì in l'estiu.

A torre di Leon Pancaldo (Torretta) di u XIV sèculu hè un simbulu di a cità. Ci hè chjamatu dopu à u navigatore Savona chì circunavanu à u mondu cun Magellanu. Caminannu u so arsenale di observazione, avete una bella vista di a cità è a costa di a Mediterranea prima di i vostri ochji.

Unu di l'attrazioni di a cità di Savona hè a Casa di Cristòfuru Culommu . U so risu nantu à una muntagna è hè circundatu di l'alivi è di i vigneti.

Inoltre, a cità hè cèlibbera per u so meravigliosa marina. I platti rossi di Savona sò marcati da a Bandiera Blu per a purità è a qualità di u serviziu, anche a prussimità di u portu.