Pracy di u Mari Azov

Unu di i marini più chjosi in l'Europa hè l'Azov, chì face u perfetta per rinvià cù i zitelli, è a festa di staghjoni in May. I cundizioni per queste nantu à a riva di stu corpu di acqua ùn sò micca listessi, affinchì prima di u viaghju hè necessariu di sapè quale platea nantu à u Mari di Azov sò cunziddi u megliu, quandu sò sardini, è induve pebbly, è in quali piani pò esse gudutu di l'amatori di u restu salvaticu.

I Palmieri di u Mari di Azov

Questu mare hà assai piazze per relaxà. Area di destinazione distinta distinta, situata nantu à i guadagnini, perchè ci hè un livellu più stretchimentu è di falata à l'acqua. Queste sò:

  1. Berdyansk spitu vicinu à u duminiu omonimu.
  2. Kosy Peresyp è Fedotova - situate vicinu à u paese di Kirillovka.
  3. Arabatskaia , chì andava da a cità turistica di Genichesk versu a penisula di Crimea.
  4. Kosa Dolgaya - hè u paese di Dolzhanskaya; A peculiarità di e so platti di caccia di sabbia hè a diversità di l'energia eòlica in diverse lochi di u spitu: in una tranquillità è di l'altra onda.
  5. Yeyskaya Kosa - i lochi più famose in Yeisk situatu nantu à quì hè "U zitelli", "Capra", "Central" (o "City"), "Juventude" è "Kamenka".

In più di sti platti, ci sò altri in quale pudete ancu avè un bon restu nantu à a sponda di u Mari Azov:

I platti salvatichi di u Mari Azov

A vacanze cù e cavicole nantu à u Mari Azov si pò passà quasi nant'à ogni costa, ma u più grande numeume di e pezze salvatichi si trova nantu à a Peninsula Taman:

Sceglienu chì spiaghja di u Mari di Azov per andà in u restu (salvaticu o còdanu), bisognu di definisce immediatamente ciò chì tocca à avè una bona vacanze: solu a natura o l'intrattenimentu mudernu è e cundizioni di vita.