U Tea da San Giuvanni hè bona è mala

I prudutti di San Giovanni hè una grassia cumuni, chì hè aduprata in phytotherapy, è ancu in i ricetti di a medicina famigliali. Dapoi u tempu anticu, e persone anu avutu beatu té da San Giovanni, proprietà d'utilità è contra-indicazione chì sò longu pruvucatu per una ricerca scientifica. L'erbaccia pò esse acquistatu in a farmacevule, cum'ellu ci cogliu di modu indipendenti, hè ghjucatu solu da a strada è di i pianti industriali. Da u nome hè chjaru chì per l'animali sta pianta hè periculosa.

Chì ghjè tea utile da San Giovanni?

A cumpusizioni di l'arbe cumprendi varii sustanzi chì anu influigatu à i sistemi è l'organi di l'omu, chì aiuta à trattà cun diversità di malatie.

St. John's wort in tè:

  1. U vinu hè ùtule in u trattamentu di e malatie agisce cun u sistema digestivu. Ai aiuta cù a colitis crunulica è gastritis .
  2. L'arbe hà un effettu hemostaticu, perchè u tè hè ricunnisciutu per l'anemia è l'ipotensione.
  3. U beneficu di tè cù u listinu di San Giovanni si cunsiste in u so pusitivu pusitivu in u sistema nervu, per quessa, hè cunsigliu per bevìviri suttastru è tresse nervosa. Hè ancu aiutu cù spasm in i vini sanguini, è ancu di l'insomnosi. Té rinforza a forza è liberà a tensione.
  4. A sustancia amarga chì hè in a pianta, aumenta a secrezione di u stomacu è aumenta l' appetite .
  5. Hypertension edili serà utile per via di a so pruprietà per a crescita a pressione di sangue è i vini stretchi.
  6. Hè aiuta à migliurà u metabolismu è attiveghja a digestioni.
  7. Adupratu u tè fora, pudete aghjurnà u prucessu di abrasioni cicatrise è ferite, è ancu u bèiu aiuta à rinfurzà i mura di i capilarità.

Hè nutate chì u tè da San Giovanni ùn hè micca solu di bonu, ma dinò pò causà danni, per questu da valore a contraindicazioni attualmente. Ci sò parechji, chì anu una sensibule di sensitivu à a pianta, chì porta à l'emergenza di reazzione fototossica. A causa di u fattu chì a vittura presenta u prissioni, hè pruibitu di bè cù l'ipuretazione. Ùn hè bisognu di eddu in u periodu di l'attività di virus è infizzioni, cum'è chì a St John's wort reduces the funcions protettivi di u corpu. Hè pruibitu di cunsuma u tè in grandi quantità. Ùn pudete micca bevià cù e donne embarassada è i donni senza zitelli.

Ci hè parechje regule chì appieghjanu à tè da San Giovanni. Prima, a zuccarera ùn deve esse forte, cusì sceglite puru u coteu cù acqua fogera. In ssu àvi, avete da beure solu tè limitu. Terzu, hè megliu per beure té in invierno.