Mildiu in poi

Se trova un castiu curnutu in biancu è foglie pianta o pilami marroni, a pianta hè affettiva di u mildiu pezzu. U coating di luce gradualmenti accumenza à ghjustificà è à a fine acquite un tintugallu. Questa hè nunda più chì un micelio chì stà vicinu à a spesa di una pianta. E bondi bianchi sò funghjetta spori. U periculu di sta maladugia hè dinò: a pianta perdeneghja per sempre l'apparizione decorativu, è l'area affettivu oghje annantu à u nivellu è u mori. Se l'inflorescenza sò affettati, ùn ponu micca esse ovari. Inoltre, sta maladie reduce significativamente a resistenza durante u invernu.

Comu regula, l'iniziu di l'infizzioni si trova à u principiu di l'estate. Duranti stu periodu, spori sò liberati da u corpu di u fruttu di u fungus. In i tempi seculi in u calore, quandu ci sò fluctuazione forti in temperatura è umidità, e cundizioni ideali per u sviluppu di u mildiu pezzu. Succe chì l'apparenza di a malatìa pruvucarà assai usanza intensiva di fertilizzanti di nitrogenu. Sì una pruning rijuvante forte si hè fattu, a pianta ùn pò esse risistiri.

Omoiu pòrculu hè una malatia fungosa. Hè trasmessa da u ventu o cù splashes d'acqua durante u regnu.

Cumu libbiratu di u mildiu pezzu?

A lucha contraria di mildiu comenza cù a prevenzione. In l'estiu, a polinizazione si deve esse realizatu almenu 4 volte. Sè pussibule, ùn anu micca usu di fertilizzanti di nitrogenu durante a budding, chì significativamente aumenta u risicu di a malatia. Aumintari l'estabilizazioni di u fertilizzante di potasio è fosfatatu.

A lotta contru l 'uciru pò avè principiatu à u tempu, altru ochse amminazza una epidemica tutta. U funziunamentu prefè l'invierno nantu à e restani di a pianta, cusì hè assai impurtante per sguassate u tempu è brusgiate o fossi in u territoriu.

À l'arbureti di uva u guttoni è a pascale si deve esse tagliatu di l'affucati culpiti di i filamenti in a primavera. Assicuratevi di furnisce i caspi cù "fertilizzanti" curretti. Prima è dopu à fioritura, hè necessariu di trattà a pianta cù soda calcina. Una volta in 2-3 anni hè permissibile d'applicà eradicating spraying avec sulphate ferrose solution.

In i fragole, lamponi è di dogrose, a malatia afecta sola a parte aeree. In questu casu, i foglie cumincianu à annunzià è culleghje. Pudete spruverze e piante da u sulfudu cullusivu una volta per a simana. Eccu uni pochi ricetti:

Ci hè ancu e manere in modu chì si pò spiegleranu u zitellu trasfurmatu. Eccu uni pochi ricetti:

Mildiu in pozzu nantu à i fiori

Per un floricultore, stu prublema ùn hè micca menu urgente, perchè a malatie spessu prutezzioni di i fiori interiore. Per esempiu, ucirusuiuiu in violettes - un fenomenu cumuni. U repertoriu biancu si prisenta nantu à foglie, fiori, tallo è pedunculli. Puderalizate l'ulcerazione sviluppanu nantu à u fogliu, stà in u crescitu è ​​morre.

Ma tutti i stissi, misuri per cumbattimentu di mildiu puliticu in fiori. Per salvà a pianta, hè bisognu di risponde u più prestu. Ci hè un mezzu speciale di muffa pulpitu, chì pò esse acquistatu in vendita per vitture. A droga "Topaz" hè aduprata d'urdinamentu per tutti i pianti, ancu i saluti. Hè abbastanza spessu per prucessione di e fiori.