Un fotografu populari hè stata carcu di accordu

Sembra chì prestu in u mondu di cummercializà ùn ci sarà micca un omu chì ùn esse accusatu d'accordu sessuale. L'altru ghjornu in u centru di u scandalu hè u patriarca di a famiglia di moda di 74 anni di u fotografu Patrick Demarchelier. In u so sguardu creattivu pudete truvà ritratti di celebriti such Madonna, Angelina Jolie, Natalia Vodyanova. À quell'èpuca u mastru francese era cunsideratu un fotografu persunale di Diana stessa, a Principessa di Gales.

U Boston Globe hà publicatu una storia chì cinquanta mudeli, chì vulianu persunquure l'incognito, parlate di l'esperienza negativa di a cooperazione cù 25 fotografie, l'agent, stylist, impresario è altri participanti in a industria di a moda.

Contra lu metru grisu di a fotografia, parechji mudelli è u so assistente persunale aghjuntu. Ella disse chì Demarchelier avia statu persistente cura di a so longa, è a donna hà da succorsu à a persuasione di u patrone. Hè solu teme di perde u so postu ...

Excusioni è cunsiquenzi

U Signore Demarchelier, è ancu i so "cumpagni in disgrazia" rifiutanu l'accusatori di l'assetà. Quì, cum'è u fotografu hà comentatu nantu à l'affirmazioni di mudelli di u so fastidiu:

"Sò chì a ghjente chì piace à minà è di minti a minzogni".

Pudete Patrick Demarchelier ùn pò micca ghjustificà, o l'argumintazzioni contra ellu eranu troppu persuasivu - l'edizione di Condé Nast hà dettu chì ellu stava firmatu cun ellu:

"Avemu infurmatu à Patrick chì ùn avemu micca scopu di continuà à travaglià cun ellu in un futuru vicinu".
Leghje ancu

Ricordatu chì in l'ottobre l'annu l'annu Condé Nast inaugurò un Còdex di Cundizione updated. Questa era una reazzione naturali à i scandali numerosi assuciati cù cumpurtachju incorrectu in a industria di a moda. A dichjarazione hà dettu chì ùn ci era nisunu cumpurtamentu indecente è offensiva, è ùn ci pudia micca esse ghjustificate.