Reloading the series "Gossip Girl" cu Blake Lively: idee è piani

Clever è belle Blake Lively ùn hè solu solu un solu maritatu à unu di i protagonisti più seduti di Hollywood Ryan Reynolds, è hà datu a nascita à a so figliola, è hà dinò una cumpagnia di carriera, invece a seconda gravidenza.

In ogni casu, Starlet blond Lively forse avà statu restu desconegitu à qualchissia, s'ellu ùn hà micca fattu un rolu in a serie di TV "Gossip Girl". In stu prughjettu di televisiò a zitella hè stata ligata da u 2007 à u 2012. Hè vale a admittirè chì u rolu di Serena van der Woodsen hà fattu a famosa famosa. Lady Lively s'unì à a pleiad of actresses favurèvuli Woody Allen, è questu hè una alta apprezzazione di u so talentu! In ogni modu, quandu si vinni à ricarcà a "Gossip Girl", Lively ùn pensa ancu di dà. Chì esse un pruduttu televisiu, ma a zitella, apparentemente, hà qualcosa di dì à l'especettante per i labbra di u so caratteru.

Leghje ancu

New Generation

A serie nantu à a vita di a ghjuventù d'oru ùn hè più. A questa cunvinta sò u so produtore Josh Schwartz. In una entrevista cù E! News, ellu hà dettu a pussibilità di rinunzà a continuazione di l'avventu di l'eroine, Leighton Meester, Blake Lively è Taylor Momsen.

"Pensu chì l'eroine di" Gossip Girl 2 "sarà stupendu nantu à e riti suciali. Sò felici cù post photos in l'Instagram è snapchat. Agree chì sti inventi di l'ultimi anni avianu cambiatu u mondu. Avà ogni criaturu chì hà parechje abbitanti pò esse diventate una picciotta verità di ciciri "

Hè stata sola per stennià per u momentu quandu Blake Lively serà mamma per a seconda volta è hà da pudè unisce à stu prugettu.