Cumu utilizà aquvagrunt?

Pariate chì u novu pò esse in a floricultura - ogni ghjornu hà cunnisciutu di a nicessità per un bon drenaje, di a fertilizazione regula è di l'umidità. Ma ùn, stu tema ùn hè micca cusì chjusu, perchè micca longu in u mercatu domesticu hà statu l'hydrogel per i piante, chì ponu sviluppà significativamente a cundizzioni di u mantunamentu di a pianta è di decora l'abitazione. In l'articulu, puderemu capisce chì tipu di sustanzita hè, è dinò parmetterà cumu utilizà aquagrun (hydrogel).

Cosa hè un hydrogel per i pianti interni?

Unu oghje ùn sò dui tipi di hydrogel. Unu di elli hè una fine frazzioni senza una forma specìfica, chì quandu chinu d'acqua forme una massa praticamente omogeneia. Hè un hydrogel ùn hè nè culore è hè utilatu per sproto di i pianti, è ancu com'è un additivu à u tarrenu per l'umidità di u sistema radicali.

Un altru tipu di hydrogel, perchè chjamatu dinò aquagrunt - bundeddi densi brillanti di una varietà di sfumaturi. In più di e so qualità decorativi, anu un immubiliate notuali di assorbari l'umidità è a mantene nterde di ellu stessu, à pocu à donu à a pianta. Questi balli sò più spessu usati per u sembra di e piante in contene di u vidaraghju trasparenti per decorare a stanza.

Harm per l'omu da l'hydrogel per i vegetali ùn hè micca solu, basta chì questa sustanza hè stata aduprata per u so destinazione. Ùn piace micca, l'oliu, ùn hè micca di allergens è ùn conta micca l'acqua cù u fume. Ma unu deve esse attentu à quelli pruduttori di u fiore chì anu figlioli chì anu da spirimitzà dinò per pruvà à a dentione tutte e brillantissima.

In più di e piante in i macchi, l'hydrogel hè utilizzatu per aquarium plants , chì ferma assai impressiunanti. True serà un aquarium con flora, è i rappresentanti di a fauna ùn sianu micca.

Istruzzioni per l'usu di l'hydrogel per i piante

Sì senza sapiti, l'usu di l'hydrogel ponu dannu i pianti. Dunque, a floristeria deve sapè chì passi hè necessariu di passà un sustrato artificiale prima ch'eddu principia a alimenta di a pianta.

Prima di principià a pusterità di e piante in l'hydrogel o a so misura cù u pianu, stu materiale sinteticu vole saturatu da umidità à un massimu. Per fà questu, culurite di pilche è cristalli cilestu sò spressi cù acqua per ciò chì sò coperto bè. Sicondu a variità è u diametru di i bè, quattri à dòdeci ghjorni sò necessitevuli di inzzione. In questu casu, i piloni aumentanu in grandezza da quasi cint'anni. Dopu chì l'hydrogel hè satuatu, hè necessariu di furgulà l'acqua di l'excrementu è cumincià à pona i pianti.

In micca casu pudete aduprate un hydrogelulu arghjentu pocu calibratu senza l'aghjunzione di terra è sabbia, postu chì in una massa sali, ùn sarà micca un accessu à l'ossigenu à e radici, è invece di bè, avemu da danni ovuli à i pianti. Siculu chì u sistema radicali si trova in u sputtu in u centru è a parti più bassu, i cristalli di l'hydrogel sò situati davveru quì, chì anu avè avutu annantu à u fondu di un capu di drenaje.

Per rotuli ronda, ci hè una regula - un vasu cun bundi vole esse acquistata una volta ogni 7-10 ghjorni, è l'acqua restante dopu à u regnu aduprà da esse scumparutu, perchè trà u granule ùn deve esse spaziu chjete d'aire è micca acqua.

E chi ci sò posti in l'hydrogel?

In un tali modu univirsivu cum'è hydrogel (aquagrun), hè pussibule à pattighjà assulutamente tutti i pianti interni. ma puderete sapè chì i fiori cù un sistema furmatu furmatu furmatu sò più difficiuli di cura, perchè e razzi anu da esse chjappu più freti è scritti.

Bellamente, i piatti nichi è grandi pruducianu in vasi cun hydrogel. Inoltre, assai pirsuni praticà aduprate culu biancu in vasi cun fiori cutidianu - anu vistu geniale. Ma hè impurtante chì u cuntinuu cù aqua-grunt ùn hè micca in un locu luminosu illuminatu, perchè e piloni in u lume cumincianu à turnà è ver di verde. A vita di u serviziu di u pappu d'idrogelete hè di trè à cinque anni.