Spots anacosi in pear leaves

Cume spessu, cumandanti ghjardinari ùn hà micca infurmatu da ciò chì facenu, è avè saputu chì nantu à e foglie di a piru eranu spots aranci. Cumu si tratta di questa disgrazia è se esse possibili à salvà a vostra amata pera - fatemu capisce inseme.

Perchè ùn spuntanu i tacchi archettici nantu à e foglie di a perra?

Eccu, avete avessatu chì e foglie pereddi sò abbitati cù spaccardi aranci, a più ricunnante di maniche sporche. Questu significa chì a vostra petite hè diventata vittima di una malatia fungosa, u nome di quale sona cusì - dora d'oru. Cumu hè venutu per pira? Irnicamenti, u culprit di a scunfitta di a pera hè crisciuta in ghjiruvaru vicinu, chì hà acquistatu pocu tempu una immensa popularità cum'è una pianta ornamentali. Hè nantu à sta piantagione chì u funghje tinta infegie di u ghjàllicu per traspassà à a perra cun l'iniziu di i ghjorni in caliu. U primu da l'invitati ùn hàvitatu pane mancu e foglie, in a parti suprema di u quale u mancu di culore aranciu sò furmati. In a seconda mità di l'estiu nantu à a parti infermale di e fogliu affundate sò riggimi medius ombra sò stati, in quale spirammi di u fungi sò furmatu. À u tempu, u danu à l'affettu è i frutti di a pera, chì pò causà a morte di l'arbre.

Nantu à e foglie di i spezii d 'alcaru - chì fà?

Cosa da fà chì a pira era una vittima di ferru? Cum'è sapete, qualsiasi malatie hè più faciule per prevene di u trattu, perchè ùn ti scurdate di e misure preventivi:

  1. Ùn hè bisognu à cultivà un juniper in a vicinanza immediata di frutti. E questu ùn hè micca solu l'appiegazione solu à i pere, ma ancu l'arbureti, è i prugnoli - ponu dinò ancu di i fungi chì vive in i zipri.
  2. À u minimu signali di scunfitta, i mancani afflicati avè bisognu à esse cura cù cura Destruisce, è tutti i caschi sfinuti da a pana affettiva siate per cullettate è brusgiate.
  3. Comu si cunnosce, per a ripruzione attiva, i fungi necessanu acqua, per quessa hè impurtante per esse sicurità chì e foglie di a pera ùn averanu micca umidità duranti a irrigazione.

Se l'òxidu hè statu dannucciu a maiò parte di l'arburu o parechji arburi in u giardinu, deve sprezzà u liquid di Bordeaux o qualsiasi sustituti. Trattamentu di u feritu di Bordeaux hè ridduutu di u liceu: in a primavera è in i primi deci ghjorni di ghjugnu, senza scurdà solu per a pera per prucessa è uvine . Inoltre, da ghjuvemi, hè necessariu di eliminà tutte e branche in quali pèrdite cù spori di u parasitiu fungale sò osservati.