Sirenidi: un mitu o una realità spavintusa?

In a Pulonia, anu faciuti ritratti di una sirena di veru, chì i militari si chjucanu trà l'ochji pridicati ...

Sirenidi sò criaturas, leggende nantu à quale si pò truvà in a mitulugia di i pòpuli chì anu vivente in tutte e parte di u mondu. In casu di qualchissia sò qualchi laghi - laghi, mari è oceani, a mitulugia localu guarda i storii di u misteru di l'abbitanti di l'insinaturi. Chjamannenduli fabulosi caratteri ccu certezza assuluta ùn pò mancu esse atei è figuri religiosi, perchè almenu una volta in una dicada chì ci sò prucessi chjoccianti di l'esistenza di sirene.

Cumu hè chì vendenu sirene da quandu si vede?

A sirena, a undina, a naiad, a mavka sò parechji nomi di a stessa criatura, chì in a storia Slavica era chjamata "sirena". L'antenatu di questu termini hè stata a parola "canal", denota u percorsu chjapputu da u fiume. Credu ch'è era quì chì l'ànime pervule di i zitelli unbaptisé chì anu avutu mortu à a ghjurnata di Troitsk, e chjude chì si sò persati o suicidati davanti à u matrimoniu, anu decisu di diventà u guardiastru di l'acqui di a so propria volizione.

A questu ghjornu, in certi paesi di i vie vie credenti, i leggende vivenu chì, se u sessu più bellu ùn hà micca una bona vita nantu à a terra per causa di a solità, a miseria o a morte di i genitori, pò dumannà l'alivi di u boscu per piglià à a so marsh or lake, per truvà a pace eterna.

E credenze Folkuali attribuiscenu sirene a capacità di riencarnate in l'animali - pioviani, ranocchi, squirri, lenti, vacche o ratu. Ma più cunnisciutu per elli hè l'aspettu di una ghjovana o donna chì, invece di i so peri, ponu vede una cuda longa chì s'assumiglia à un pesce. In Little Russia è Galizia, a ghjente hà cridutu chì una sirena pudia turnà in una soe si ellu avia vulutu. A strada, i Greci anu una idea sìmuli: anu representatu sirens solu per solu belle doncelles, senza difetti di e femine ordinali. Per capiscinu chì davanti à ellu era una sirena, è micca un ghjovanu charmer, u marinore ùn puderebbene solu affruntà à fà cun a so morte: a sirenu trasaltatu l'omi cun cantera seducente è senza pietà.

In l 'opinioni di tutte e naziunalità, sirene si ponu vinu solu da u pilu solidu. Sta funzione in i tempi antichi si permettenu distingue ghjinirali ghjochi da e cose paranormal. U fattu hè chì i cristiani anu da sempre coperri u capu cù un pannu, cusì simple è un segnu chì ci hè una sirena davanti à l'omu. In a chjesa di u libru di ucraina, u registru di una zitella chì abbandunò a casa à a vigilia di a festa è hè divintata sirena hà cunservatu. U so babbu entrà tuttu ciò chì a vira in a nuttata vicinu à a casa cù rizzuli, spilling over the spalle è "spusata" cù un pilastru per a so ànima ùn avia micca moltu più.

Studi veri di veri di sirene

Hè cunnuscenu chì l'ughjettu di i ninfi di l'acqua caccia sò scelte solu per i genitori. In Escocia è l'Irlanda, finu à quandu, unipochi di elli sempre aduprate una agulla cun elli per spicciaranu una sirena, chì hè teme à u ferru stoned cum'è un focu, in un attaccu, per salvà a so vita. Una reunione cù ella hè periculosa per a vita, perchè sta criatura pruvalla di attraversà a vittima à a prufundità è affucà o cosi à morte. Ma i storie sò stori cunnisciuti di i furtunati chì surviglii miraculously dopu cumunicà cù a sirena.

U primu scopu documentatu di riferisce à u XII seculu. Crunuluggìa Isulana Speculum Regale rende una donna cù una cuda di pisci, chì hè stata attunata è imprizzata in a castagnera di u paesi custiera. Ùn si cunnosce ch'ella cunnosci à parlà è sopra si survitò dopu à cumprà cù cruciuti supersticiosa, ma e teste di l'ochji dìssenu chì hà avutu tempu per dà u nome Marguer.

In u 1403 in Olanda, l'autore di u libru "Wonders of nature, o una cullezione di straordinaria è notte di meriteghji i fenomeni è avventu in u mondu sanu di corpi, disposti in l'ordine alfabeticu" è u cullettore di rarità di Sigot de la Fonda, incontesta una ragazza chì a persone avia truvatu à a spiaggia quandu ella dumandò assistenza. Avia un finu, anche ella hè stata tolta fora una tempesta, cusì era datu u nome di Nereida. A Sirina hè purtata à a cità, hà insignatu à preparalli manghjà, lavate è cura di u bistiame. Sapemu chì Nereid hà spentu più di 15 anni cù e persone - è ogni ghjornu, hà pruvatu di ritornu in casa, à u mari. Quandu ella all the same swam away, è ùn hà micca aprenu per parlà è capiscenu a lingua umana.

U 16 di giugnu, 1608, u marinari Henry Hudson, chì si chjamava u Strettu, hà stallatu di un viaghju cù un gruppu di marinara. U primu ghjornu in u mari apertu, luntanu da a civiltà, anu vistu una picciutta fiorente nantu à e ondi canti una voce chjara.

"Una giovane bellezza cun un pezzu naked, capelli nìuli è a cuda di cavalla, à a quale mai avutu mai attentatu di avvicinari".

Allora dopu li marinelli scrissi in a rivista di a borda. Per sapè à queste casu, Petru cunsigliu cunsiglii da u cleru da a Danimarca, seje si pò crede in queste stori. Episcon Francois Valentine hà dettu chì l'altru jornu hà vennutu perchè una sirena è tistimoni di quella cinquanta persone.

In u 1737, u ghjurnale inglese per l'omi A rivista di Gentleman pubbricau una nota di cumu in quellu passatore di u pesciu di u pescheri, incù un pezzu battanti in a riti, purtatu à una strana di criatura. Di sicuru, elle intesu di sirene, ma aghjunghjenu in l'aghjunghje ... un omu cù una cuda di pisci! Una criatura strana cusì teme à i poviri chì anu uccisu a so preda per a morte. U cadaveri di u mostru fù compratu è per parechji seculi fu manifestatu in u museu Exter.

Testi occhi:

"Questa criatura astruzza l'imaginazione è fà riunioni umani. Quandu avemu avutu versu noi, avemu vistu chì era un omu cù una cola bianca è una finita membranna chjubata cù scali. L'apparizione di a criatura era repulsiva è sorprendentemente simile à l'umanu à u stessu tempu.

1890 in Escocia era marcatu da l'appearance near the Orkney Islands una famiglia sia d'aria. Trè zipì nanzaron in l'acqua, rieghjanu è pescavanu, ma mai natanu vicinu à i persone. Ùn si pò dì chì anu temutu un omu, sò più pussibuli di evitari. In l'assenza di i pescadori, ninfi fissati nantu à e pietre corti. Hè cunnisciutu chì i sirene hà vivi in ​​queste parti per più di 10 anni. In u 1900, un agricultori esclusu hà sappiutu catturà una di e donni di mari:

"In certi avissi aduprà cù u mo cane à un ravine distante per piglià l'ovinu chì hè stata nantu à questu. Trascendendu a longa ravina à circà d'una pècura, avè notatu l'ansietà antinaturale di u cane, chì si cuminciò à aumannucci cun sustegnu. In vista à u ravinu, aghju vistu una sirena cù u capelli rossi rossi è l'ochji culuri di mare. A Sirina era stessa cun un omu, assai bellu, ma cun una espressione feroci chì ùn era scantatu di precipitazione da ella. Fighjendu, vi cuntu chì a sirina era in un ravine per culpa di marea bassa è avia dettu aspittendu a marea per rinvià in mare. Ma ùn volenu vi vene in l'aiutà.

In u XXu seculu, sirene fôru vistu in Cile, i Stati Uniti d'America, Polinesia è Zambia. In 1982, i ninfa fôru scuperta prima in l'URSS, quandu prima ùn crèdenu micca in a storia di criaturi in altri isulani chì vanu in corpi di acqua. Duranti a furmazione, combat l'acqua di u Baikal chjode à l'acqua cun una banda di pisci cù un corpu femminile. Dopu avè campatu, cuntonu di ciò chì avianu vistu è ricivètenu ordine per stabiliscerà cuntattu cù i stranguli abitanti di u Lavu Baikal. Hè worthu di natanu à i sireni, cum'è si ghjunghjite in terra cume una onda spluttiva, per quale si scuba diverse muriu in pocu di ghjorni un per unu, è i sopravviventi - diventenu invalidi.

L'ultime menzione in a stampa di i sirene hè statu l'articuli scritte da i ghjurnalisti da parechji paesi dopu l'apparenza nantu à Internet di e fotografia da a furmazione militare in Polonia in u 2015. I ritratti chjaramente i manifesta chì e persone in pratiche protettivu portanu qualcosa di a dimensione di un omu, ma cù una cuda di pisci. A so pisu pisanu assai, perchè u stretcher era purtatu da simule da sei persone.

U guvernu pulaccu e abbandunatu i fotografii senza cumentu. E poi la scienza cunservatore trova una spiegazione per l'esistenza di sirene?