Carbone activated per diarrea

U carbone activatu hè un sorbente naturali chì hè statu utilatu da e persone per un tempu assai longu. Tanti pirsuni sapemu chì hè u primu agente per l'avvilanamentu alimentariu , cumu elimina tosini è sustanzii danniggiati, ma, cù elli, anu ancu utile - vitamini è bacteria.

Cusì, u carbugale attivatu cuntene beneficiu è periculu - per una banda, u corpu hè purificatu, è da l'altru, hè pulisci completamente, à u stessu tempu, chì ùn deve esse excretatu da u corpu.

Per sapè cumu l'effettu di carbone pò esse cun diarrea, unu deve cunnosce u so "mètode di travagliu".

Un carbunaghju hà aiutatu cù a diarrea?

U carbuginu activatu aiuta cù a diarrea à causa di u fattu chì uveranu da u metu di assulperità. U carbone aggrevule a so cumpurtazione di i sustanzi periculosi, è cusì cunfizziuneghja, postu chì sò scumpressate da u corpu naturali.

Diciarè, finarmenti, si u carbugulinu attivatu aiutanu cù a diarrea, hè pussibile solu per sapè a causa di a diarrea.

Cusì, a maiò parte di u disordine di u banchittu hè causatu da avvilinatu - si sviluppa una microflora dannusa, a fermentazioni si succedi è a diarrea arise. In questu casu, u carbonu activatu hè assai efficace, perchè ghjitture i sustanzi perciuti è si ritene da u corpu durante u ghjornu. In questu casu, bisognu di vìviri bastà di carbone, perchè chì a purificazione hè cumpletu.

Ma se a causa di a diarrea sò viru virus o una violazione di a microflora dopu à piglià droghe di antibacteriali, u carbugale activu pò esse ineffective. U fattu hè chì in questu casu puderanu aggravate a situazione, perchè u carbone chene no solamente sustanziosu periculi, ma ancu di i battisilli utili, a funzione di quale hè di prevene a diarrea o stinzia. E se i bacteria preghjudiziu è sustanzi chì sucvenu in l'avvilanamentu ùn anu micca participatu à a malatia, l'ultimi forze chì stanu in u intestinu seranu suppressiin cù l'aiutu di un sorbente. In questu casu, a accuglia di pruibitichi è droghe antivirali chì migliurà l'immunità è permettenu à u corpu per affruntà u prublema nantu à u so propiu hè più effittivu.

Carbone activated - dosage di diarrea

Cù diarrea, ci vole à piglià mette in grana di carbone attivatu - trè volte à ghjornu in quantità, à a tarifa di 1 tableta per 10 kg di pesu.

U cursu intensivu pò esse appiicatu nò per pocu, micca più di 7-10 di ghjorni, postu chì a pèrdita di pesu attuale è espansione pò esse. Dopu qualunqui cursu, u sorbente vole di pruvucà i pruibitichi chì cuntenenu a bactria benefica, chì durante a accusazione di carbone sò liberati cù sustanzi sustratiu.

Hè necessariu per bevi carbone activatu cù assai acqua - hè un puntu obligatoriu, chì vi permettenu à u carbone per esse attu più efficace. Se ignore, ùn deve micca permettà di e particelli di carbone per disolverà bè è sparghje in tutta l'intestinali.

Diarrea dopu à u carbone attivatu - chì fà?

In casu di a ghjallinzia dopu à piglià u carbonu activatu, hè questu un metudu di purificazione di u corpu, o u carbò hè stata fora di u locu - per esempiu, cù u sviluppu di una infezzjoni virali di l'intestinali o di disbiosi.

In questu casu, hè megliu per falla u corpu limu, ma si a diarrea hè severa, utilizate Lediumum o Smecta. Smettus pò esse datu ancu à i zitelli, hè una droga inutilmente, chì, in ogni modu, pò purtari a stinimentu.

Carbone è gravidenza attivatu

Durante a diarrea durante a gravidanza, pudete utilizà carbonate activu, o pudete utilizà droghe muderni - Smektu o Enterosgel. In ogni casu, dopu à piglià ogni sorbente, una donna deve pruibietà è nutrimentu rinfriscatu per accumulà sustanziu utili è bacteria chì sò spregulati da u corpu cù u carbonu activatu.

Hè un disgrazia di utilizà in a presenza di l' ipovitaminosi , è hè ancu pruibitu - cù l'ulcere peptica è l'heure. Sì dite à u sticcu, u carbone activatu deve esse usatu cun prevenzioni.