Un attache di epilepsia

Un attache è cunvulsivu generalizatu pò scantari tutti, in particulari si vede u primu tempu. Hè impurtante sapè chì durante un attaccu di l' epilepsia, u paci ùn ùn rende qualcosa è ùn ùn sperisce u dolore.

I causi di l'apparizione di ipidions epilépticas pò esse coperto in disfunzione genetica, cambiammu in u cori, ancu risultatu di i malatie da virus trasmessi. A solitu, una persona chì hà un attache epiléptique hà bisognu d'aiutu di l'esternu.

I sintomi di un attachete epiléptico deve esse cunnisciutu di tutte ogni persona, per furnisce l'assistenza necessaria necessariu.

Cumu hè un attaccu?

Un attachete epilépticu hè una perdita di cuscenza per curta stima, chì hè accumpagnata da:

Ci hè parechji tipi di assicuranza:

Durante un locu cunvulsivu grande, i casamenti involutarii caòtichi è rapidi di quasi tutti i musculi di l'extremità è di u troncu sò osservati. Durante un locu chjuche convulsivu, pò esse tagliatu di i musculi individuali di i membri.

Night Attacks

Ci hè l'atleti di notte di epilepsia, chì una persona ùn ave ricorda. Per sapè annantu à un tali attaccu, pudete per un pienu di bagnu di un attu vuluntariu d'urinazione. L'epiléptic seizures in un sognu pudete indicà un disorder neurològicu pocu seriu cumparatu cù un constantu di epilepsia.

In ogni casu, avè avutu bistacciunate in un sognu, avete da circà deve circà i consultazioni cù un neurolugista, fate un electroencephalogram è un tomcogramma di risunanza magnetica di u cori.

Azione necessaria

Quantu chì fà in casu d'un attache epiléptico, hè megliu di piglià cun cura. À essa in a cumpagnia di una persona chì suffreghja epitripi, hè megliu di parlà cun ellu da a situazione di un attaccu in anticipu. E dumandate una ghjiringa, in quale seranu Seduxen o Relaniu cù una dosa di medicazione individuale calculata. Prussicamenti tutti i pazienti anu stu ghjeringu cun ellu. Duranti un attacu, bisognu di inject this medicine in u musculu - i nucali, cadenti o spalle. U sustanzu cundarà i cumune chì sò caracteristici di ogni attaccu.

Se a situazione si surgìu in rete, è nimu era prestu per questu, hè necessariu di esse funzionatu da quì:

  1. U primu aiutu in un attaccu di l'epilepsia hè di immobiliser una persona più prestu. In regula, hè abbastanza per pressu i so mani in i so spalle. Hè megliu di pruvà di riparà a persona in a supina position in a so back. In questu casu, a testa hà necessariu à turnà ochji. Questa cuntribuisce ancu à l'estrazzioni senza prucessu di a lingua da a cavità orali, è aiutà à una persona chì ùn ùn scherza cù secretioni spargente da a bocca.
  2. Allora, fate la bassa ghiacciata è tira fora a lingua. Ùn hè sempre pussibule di fà questu, postu chì i musculi cunduttivi situati vicinu à a bocca sò assai cumpressi. Per apre a mafia, pudete bisognu di qualchi objettu straneru. Hè megliu è più sicuru per utilizà una cullette o furchetta, ma solu cù un endurance borsale.
  3. Dopu chì a bocca hè aperta, hè bisognu à fossu a lingua più prestu u correzzione è fissalla. A listessa cull'one ou furchetta pò esse usata per sguassà a lingua. Allora u megliu attachete. Pigliate un pezzu di tela, strappassi in a lingua è aghjunghje l'altru finale à u bravu di una persona cù una fatta, chì assicura chì u tissutu segue in una pusizioni stretta. S'ellu ùn hè micca fattu, a lingua sarà ghjunghje in a gola è impiccà l'accessu à l'aire. In quellu casu, a morte pò vena in menu di dui minuti.

Azioni Finali

Se una persona hà principiatu un attaccu di l'epilepsia, è hè stata a cummessu l 'azzione necessaria, hè impurtante di sapè dinù da ciò chì facete dopu un attaccu di l'epilepsia:

  1. Prima di tuttu, hè bisognu di aspittà chì a persona per vena a cuscenza, disciugà a so lingua è aiutà risurgià da u pavimentu o u lettu.
  2. Allora l'aiutà à spina è purtate à u bagnu, induve ellu pò esse rializatu tutte e prucedure necessarisu per liberà di e consecuenzii di u muvimentu in u ventu involontariu è a micció.

Ricurdativi di i sintomi d'un attache epiléptico hè simplicemente bellu. Hè impurtante, se l'attaccu succidutu, per ùn passà, ma per affinchè è aiuta à a persona.