Bronchitis aguda - sintomi

Inflammazione di i bronchi pò esse attribuiti à malatii cumuni. In questu casu, hè assai impurtante per sapè cumu chì i sintomi agudo bronchitis hè per ùn perde u tempu, è a maladie ùn hè micca passatu in una forma più perillosa.

Signos di bronchitis aguda in adulti

Hè vale di ricurdà chì sta malatia pò esse atipica, è per a più parte s'assumiglia a gripe normal. Solu dopu un pocu tempu u paci ùn pò accade u dulore chì u principiu di situà in u pettu è a cundizzioni di rapidità cambiamentu. Inflammazione in i bronchi pruvucà a furmazione di mucus viscosu, chì sfarda e vaghjile. I sintomi principali di bronchitis aguda in adulti include:

U signali principali di bronchitis aguda hè a tezza. È à u principiu di u sviluppu di a malatia, pò esse moltu è sicondu, è dopu à un pocu tempu entra in l'umitu. Cusì ci hè necessariu attentu à u sputinu assignatu. Se anu un tinte verducenu, questu puderà esse un sintomu claru di bronchitis bacteriana aguda. In questu casu, i medii attivi è efficaisate sò dettu per eliminà a malatia.

A mediu, u sviluppu di u prucessu inflamatoriu dura una settimana. Se ùn piglià trattatu propiu in questa periodu, bronchite aguda pò esse diventà in una malatia crònica. In u futuru, questu situ hè una risuscenza persistente in l'immunità è u sviluppu di cumplicature chì pò avè l'affettu di a cundizzioni di u corpu umanu.

Accetta impurtante

Eccu ciò chì farà sè ss'agghjunati in bronchitis aguda:

  1. U paci hè assignatu un restu di suli cù bè di bè.
  2. Hè assai impurtante di piglià medicazione senza perdita un ghjornu, ancu se i sintomi avè passatu. Vale di ricurdà quellu à cambià a dosa è u tempu di piglià a medicina ùn hè micca permessa.

Segui riguardamenti i raporti medichi.

Hè assai impurtante, cumu e misure preventivi, per evitari fattori chì pò causà a malatia:

A attenzione particulare devi esse pagatu per rinfurzà l'immunità, aumentendu a so resistenza à l'ambienti. Ricurdativi chì un modu di stiletà sanu è temperatu u corpu pò salvà assai malatie, è a prevenzione hè megliu da u trattamentu.