À quale età pò dà un picciottu un melone?

Certamente, un melone hè micca solu assai gustoso, ma ancu un bagnu d'utilità insoscibile. A pulpa di sta cultura di melone cuntene una quantità enorme di vitamini, minerali è altri elementi chì sò assai impurtanti per u funziunamentu propriu di u corpu umanu.

Eccu perchè i ghjente e parenti, particularmente di quelli chì gusten à manghjà manghjà in l'estiu, spessu aghjunghjenu i so figlioli à questu berry da una età curretta. Intantu, i meloni è i calabres pò dannu i zitelli, per quessi anu da esse trattatu cun preca preziosu per fà scopra à a dieta di carpa picca.

In questu articulu, vi diceremu di quale età pò dà un picciottu un melone, per ùn avè micca pruvucà u sviluppu di prublemi di salute.

Quante mesi si ponu dà un melone à un zitellu?

A quistione hè chì quanti anni o mesi si pò fà un melone à un zitellu, hè abbastanza cumplessu, perchè, per una banda, questa bacca hè assai utile, è di l'altra banda, pò causà dannu seriu à u corpu di u zitellu. Cusì, a polpa melone hè assai difficili per digià, è i zitelli sottu à l'età di un annu sò basamente micca incapaci à affruntà.

Inoltre, u melon hè assai pocu cumminatu cù altri prudutti, in particulari di u latti. Hè per quessa chì pudete offerte stu bagnu à un ziteddu solu dopu un minutu dopu à manghjà. Inutili, l'usu di u melone, probabbilmente, causanu un malfunzione di u so digestivu.

Ùn si scurdate micca chì i meloni chì sò cultivati ​​per vendita, spessu cuntenenu un gran numaru di nitrati, è ancu altri benzini chì migliurà i so gustu. Certu, tali ingredienti ponu influenzallu assai a salute di i zitelli, perchè idealmentu i ziteddi sò deve esse riuniti solu i prudutti da u so propiu meloni.

Se ùn si ponu micca pussibule, hè bisognu à aghjustà a maturazione naturale di e raghji, o l'iniziu di u fini di u periodu di l'estiu. I primi frutti, chì ponu esse acquistatu in prima di l'estiu o ancu in l'invernu, sò cultivati ​​in cundizione artificiale sottu a influenza di l'accelleraturi di crescita, per ùn avè micca in nisuna circustanza di esse offru à i figlioli d'11 anni di età.

Infine, i ghjente chì pusteri deve sapè chì u melone, cum'è qualsiasi altra cultura di meloni, pò causà una reazione allergià in u zitellu. I so sintomi includenu i seguenti:

In casu d'intoleranza individuali di u pruduttu, u so usu hè megliu postponà à 5-6 anni, quandu l'organu di u zitellu hè prestu menu suscettibile à parechji alergensi.

Cusì, risponde à a quistione di l'età à quale u zitellu pò esse datu un melone, hè bisognu di rializà un pocu punti:

  1. Per i zitelli à un annu, questa bacca hè contraindicata categurichi.
  2. A partir di 12 mesi, una piccula cantata di polpa di melone pò esse inseriti bè cù curazione di a razione di migghiura, ma solu in l'absenza di contraindicazioni, cum'è a diabete è di ogni malatie crònica di l'organi internu.
  3. Se a via di a digestiva hè disturbata, hè megliu aduprà u zitellu à u melone è altri cultalli di melone.
  4. Un zitellu pezzu pò esse riunatu solu da i frutti maduri, riunizati naturale, chì ùn eranu micca estremati o arrugati durante l'almacenamiento o trasportu.
  5. Dopu à taglià, i frutti di melone sò stati guardati in a frigorifera è micca più di 24 ore, dopu à st'ultimu puderanu causari u sviluppu di l'infezioni intestinali.

Ancu in l'absenza di contraindicazione, a dosi di u melone per un zitillùcciu ùn deve esse limitata sicondu a so età, à dì: