U zitellu ùn dorme in ghjornu

Un sonnu di valurizazioni hè impurtante per tutti i membri di a famiglia: i figlioli è i genitori. U largu di reste di ghjornu depende di a manera di u so figliu chì dorme. Hè per quessa chì i genitori tratanu di stabilisce u dirittu, còmdu per ogni regnu di ghjurnata di famiglia. In questa strada, alcuni scontri cù un problema, quandu u zitellu ùn vole micca di dorme a notte. Parlà per quessa chì sta succorsu è cumu se risolviu sta quistione.

Quandu i pediatrici dici: un figliu nascitu di pocu di sopra dorme circa 18-20 ori di ghjornu, svegliate solu per alimenta. Di sicuru, i genitori in u stessu tempu vulete chì u zitellu sona à a notte senza svegliu. Ma questu ùn hè micca sempre succorsu, perchè Spessu i zitelli spuntate da a fami. Ci sò altre ragiuni chì un figliolu novu ùn dorme in a notte. Queste include:

Principiu à l'età di trè mesi, u tempu necessariu per u sughjornu accumenza di dicrinà. À u listessu tempu, u suli di night hè più impurtante. Quandu u zitellu speranza, certi cause di poviru dormitu perde rilevanza, ma altri parevanu.

Per esempiu, da dui anni i zitelli anu teme di a bughjura è di i caratteri di fìgini, i praticà puderanu sdurnà.

Ciò chì u babbu ùn dorme in a notte?

A decisione dipende da i ragiuni chì causaru u prublema è a vista di a famiglia. Parechji parenti ripiglianu u zitillù cun elli à u lettu, solu per risolve u mumentu di a nutizia di notte è di teme. Questa opzione ùn hè micca bè per tutti, cusì i paisani avianu pacienza, attenzione è tempu. Se un zitellu si svilò à a notte, avete bisognu di capiscenu ciò chì provi ca causatu a causa è l'eliminassi. Acte suavemente. Cambia diapers, alimentate, calmise.

I vostri figlioli chì ghjugna chì assistenu in kindergarten, è i figlioli di l'scontru sò ancu casu di reste di sera di dorme. Questu pò esse duvutu à sparitezza di ghjornu, incapacità di rinfriscà, cambiante di l'ambiente, di reginu di ghjornu inghjustu o di malatie.

L'azzioni di i genitori chì vulianu stabilisce una sira di ghjornu, dependenu ancu di i ragiuni chì causaru u prublema. Ma pudete dà cunsiglii generichi per tutti i genitori di crià i zitelli:

  1. Avemu bisognu di regule di u ghjornu. Hè significatu intesa ogni ghjornu per andà per pettu à u lettu in u stessu tempu. Fate una tradizione per u zitellu chì hè chjaru per dorme. Per esempiu, avemu a mugna di latte, frasciate i nostri denti, abbandunà, apila la luci.
  2. TV è computer rimpiami a lettura di libri in a notte, cammina in l'aire frescu. Per esempiu, si vai à lettu à 22.00, dopu 21:00 Ùn ci anu micca esse micca tramezzati è TV.
  3. Cundite e cundizioni cumunu per u sonnu: l'atmosfera cusì, u lume di notte (se necessariu), u lettu cómodu, l'aria.
  4. Insegnite à i vostri figlioli per rilassate è calmà, aghjusta à u restu.
  5. Dicimondinu di quantu impurtante hè di dorme a notte.

Se ti pari li voi chì u zitellu ùn dorme nè da a notte, nè in u ghjornu, hè una occasione di cunsultà u pediatricista, dicènduli a so rutina di ghjornu oliu è e vostre osservazioni di u cumpurtamentu di u to figliolu. Dopu tuttu, succede chì i prublemi cù u sonnu pò esse pruvucatu da i disordini in u sviluppu di u sistema nervu.