Vaginal Candles

Ogni omu sapi quantu impurtante hè di trattà e malatie infizziosi di u sistema riproduttivu in una manera puntuale. Questu hè particulari di veru in u gravidenza, chì u trattamentu adattatu impediscenu u sviluppu di cumpurenzi perikulu di u gravidenza è di u partitu. E più impurtante - pruteghja contru infizzioni di u zitellu.

A droga ideali per u trattamentu di infezioni urogenitali anu bisognu di i cumplimenti:

Hè i suppositori vaginali di u hetècu chì cumplegenu tutti i criteri d'altitudine. Inoltre, i cumpunenti di a droga sò assurvuti à u sangue in una cantina minima. Per quessa, l'ughjettu sicuru duranti l'ambrati hè pussibule.

Suppositori vaginali - quandu si applica?

U principiu attivu di a droga hè u bigluconate di chlorèxidine. Hè una alta attività contru assai bacteriasi chì causanu infezzjonijiet urinari. Includite ancu etere contr'à i patogeni siguenti:

Sutta l'azzione di a sustantia principale di a droga, u pH di u fluidu vaginal hè normalizatu. È, secondu, a prublema clinica improves. Numerosa osservazioni cù l'usu di suppositori vaginali di l'epikoconcruce a diminuzione in a freccia di e forme severi di gestosi. Per quessa, sò utilizati durante a gravidenza per evitari pussibbili cumplicazioni.

L'usu di suppositori in a vagina hè stata pruvata in u trattamentu di a disbiosi di a microflora vagina. A spessu i candoli sò indicati davanti à manipulazione kiruritica è manipulazione di diagnostica intrauterina. Questu hà assicuratu a prevenzione di i cumplicati infizziosi è incandabulanti.

Candele Hexicon - cumu applicà?

Sicondu l'urdinamentu, i suppositori vaginali di Gexikon sò ricumandati per esse applicati duie volte per ghjornu. Cusì u guvernu di trattamentu deve esse una setmana (da 7 à 10 ghjorni).

Hè cresce chì i suppositori vaginali di Gexicon sò assicurati sicuru. Duranti u piriudu di u studiu, ùn ci hè statu un'apustitutatu di u droga. Inoltre, casi d'intolleranza (cù l'eccezzioni di reazzioni allergii à i cumpunenti di candela) sò ignurati.

Prima di uttene u supositori vaginali, hè megliu cunsultà cù u vostru ginunu. E questu in sparti u fattu chì in farmariali ponu accumpagnate senza prescription. Ma sì u soffrinu di trisce, in stu casu, i suppositori vaginali antiinflamatorii di u hetoniu seranu impotente. A listessa situazione si trova in u prucessu infjammatori chì hè sviluppatu com'è u risultatu di l'invasione virali. Per quessa, senza cunsiglià un spicializatu, hè megliu ùn appricà.