Endometritis aguda

L' endometritis aguda hè un prucessu infatu di purulente chì affecca l'epiteliu o musculature liscia di l'utru. A malatia si sviluppa contr'à un antecedenti di immunità ridutta, in situazioni unni u corpu hè incapaci di resistallu patogenu. L'endometritis aguda si sviluppa cun uccasioni di a furmazione di l'erosione o ferite nantu à a mucosa di l'utru.

A maiò suscettibile à sta pesta di una donna duranti u periodu di cambiamenti hormonal - menopause, l'iniziu di u ciclu menstruali, u periode postpartum. I ragiuni principali per a violazione di una tappa epitheliali olistichi in l'endometriu agutu include:

Sintimi d'endometritis aguda

I sintimenti di l'endometritis aguda, in cuntrastu cù a forma crunna, sò sempre esprati chiaru, chì vi permette di diagnostichi rapidamente a malatia è cumincià u trattamentu. I signali principali di a malatia:

Trattamentu di endometritis aguda

U trattamentu di l'endometritis aguda si basa in a ingesta di antimicrubbi. Siccomu un gran numaru di patogeni pò causà inflammazioni, i pattu sò prescritti antibiotici d'spectru largu. Cum'è una terapia addiziona, fisioterapia, intake di vitamini è di drogherie di cicatrise.

In l'absentia di l'assistenza medica, a malatìa pò manca in una forma subacute. Questu cumpressa u diagnosticu è u trattamentu. L'endometritis subacute hè carattarizatu da sintomi aguti simili, ma sò pronomi:

L'endometritis subacutea hè un stadiu transituali da a forma aguda à l' endometritis crònica . U cursu di a malatia sò generalmente prolongatu. U trattamentu di l'endometritis subacuti necessariu cumpone bisognu d'antibiotici è immunostimulanti.

Per a prevenzioni di endometritis, una donna hà deve cura cura di a so salute. A visita viscuore di u ginecologu, trattà pronta di e malatie infraregulante, è micca solu l'area genitale. E dopu à l'intervenzioni medichi, in u periodu postpartum, observe a bena d'higiene persunale, evite a tensioni aumentati, l'ipotermia à un tempu finu à chì a mucosa uterina hà guarì dopu a partitu è ​​manipulazione intrauterina.