Ricerca di u libru "Perchè?" - Catherine Ripley

"Perchè i cavalli ponu allughjà? Perchè i pezzi stejar Perchè, quandu site in u bagnu per un bellu pezzu, i vostri ditte si arene? "A vita di un zitellu di 3-5 anni hè chinu di milla è millai di" perchè? ". Questu hè u risultatu di a curiosità, d'interessu in u mondu cun elli è di passione per u sapè. E a cumpagnia di noi, i genitori, per sustene stu interessu, di sviluppà, per ùn spiddà e dumicce intrusivà, anchi si sò ripetuti diversi volte à u ghjornu, pruvatu à prestu à cura di ogni "perchè" chì hè cusì impurtante per u zitellu inghjennulu.

Allora, in i nostri mani (me, a mo mamma è u mo figliolu di 4 anni) avete un veru libru di l'editoriale "Mann, Ivanov e Farber" cù u titulu simplice "Perchè l'autore" Katherine Ripley, destinatu à i zitelli da nascita. U libru hè statu tradottu prima in russu, ma sicuru dessi.

Dopu a publicazione

Per principià, mi piace à nutà a qualità di a publicazione. L'abbundanza di i libri di u ghjurnale per diverse editori, truvà una copia bona, pò esse un gran challenge. Ma "Myth" cù u so excelente travagliu. U libru hè un formatu A4 cunvene, in una unificazione d'alta qualità, cù una bella offset printing, large print, sheets unreadable e illustrazioni stupente di Scott Richie. Per cunvenzione di l'usu di u libru, ci hè un marcatu.

Quì u cuntenutu

L'estructura di u libru hè megliu una risposta positiva: l'infurmazioni ùn sò micca datu in prima, cum'è in certi altri libri di temi simili, ma hè chjaramente divisu in sezioni:

In ogni secunimu ci sò 12 o più dumanni è risposte per elli, chì hè abbastanza propiu per assicurà l'interesse in parechji "perchè". Tuttu questu hè cumplementatu da i divertiti di a vita di u zitellu è i so parenti è i schemi semprici è cumprendi.

Impressione generale

Mi piace u libru, è, più impurtante, u zitellu, chì torna una volta è torna torna, certi voti, lamintà e pagine è cercandu. U testu hè leggiu bè, per ognunu "perchè?" Hà un palevule separatu hè sottumessi, è i dumanni sò stati quessi chì u zitellu pede da u mumentu ch'ellu cumencia à parlà. Eccu micca truvatu raghjunamentu cumplicatu di e funzioni tècnica di i dispositi, u spaziu o, dicendu, a storia. Ma vedi, u mondu di u zitellu hè solu a so casa, cammina cù i so parenti, andendu in a tenda è viaghjà à a so avanna in u paese, induve ci sò parechje diffirenti "perchè?" Ci hè nantu à elli chì u libru risposta, simplicemente è cumprendi, , chì u zitellu trattà cun piacè. In più, hà incuragisce à dumandà àutri duminii, per esse interessatu in l'ogetti è di i fenomenu circunvicenti, è per imparà in u vostru stessu, raghjunamentu, per cercà e risposti per elli.

Per un populu particulari curioso à a fini di u libru, ci hè una salda vacante chì i paisani è i zitelli puderanu cumprà.

Vulariu recomendar un libru per leghje? Sì ditempu, sì! A publicazione cumune pò esse una accolta cusì à una biblioteca di i zitelli o un rigalu per i carchi.

Tatyana, mamma, perchè, u cuntenutu di cuntenutu.