Jennifer Garner dispiacò i rumuri è riunioni cù u so ex-maritu è ​​u gravidenza

Cumu averanu l'abbilitati di l'omu sàviu attu chì quandu sò stati histoireghji infurmati nantu à elli? Danu una entrevista franca, senza equiduna è iccuti. Cusì accede à Jennifer Garner, chì, forsi, stanchi di parlà di a so raghjone cù u so ex-maritu è ​​di gravidanza, chì oghji è inghjuntanu in i media.

L'attore di 44 anni di u celu hà sceltu u cuncordatu NBC per un parle di cori à u core. Propiu, li piace ghjurnalista Natalie Morales. Eccu ciò chì avemu amparatu di a vita persunale di Garner:

"Chi pozzu di diri à a nostra famiglia? Ben è aghju avutu trè ziteddi cumuni: duie fiani è un figliolu. Semu una famiglia moderna e civilizzata. Malgradu u fattu chì avemu ufficialamenti annant'à un annu, a relazione trà noi hè pacífica è abbastanza amica. Vivemu nzemi (!!!) in a nostra casa cumuni in Los Angeles è crià i zitelli ".
Leghje ancu

Pensemu chì questa istate, a famiglia di attori passani assai tempu in Europa, à causa di u fattu chì Ben ùn era quì nantu à u settore. In attu, stu viaghju hà causatu suspetti chì a paria avia riunite.

Eccu ciò chì Jennifer parò in un teleestre di mostra:

"L'ex-maritu era nantu à u settore di a Liga di a Ghjustizia, è pensu chì i zitelli bisognu di vedà u ​​so babbu. Ùn sò primarmenti amici, capisci? Questu m'hà permessu di tenutu un grandu tempu in a so cumpagnia, è Ben stessu era ùtule à rilassate un pocu di u travagliu.

U mesi "immediata"

Tali relazioni amici è obligati di assume chì a coppiu si cuncuntanu novamente (in ogni sensu). Allora l'insider hà dichjaratu nantu à questa supostu a siguenti: Jennifer è Ben sò impauriti solu in l'educazione cumuni di i zitelli è ogni di elli hà a so vita. U fattu hè chì per Garner era a famiglia, è micca a carriera, chì vene sempre prima:

"Hè u principale hè un rolu impurtante. Hè impussìbule di cumprà. Pensu chì a maternità hè cambiata da mè, mi piace di cumunicà cù i mo figlioli è assai cuntentu in questu rolu. Sentu chì in a me famiglia è u travagliu sò in u mo piazzu ".