Jessica Biel è Justin Timberlake hà parlatu annantu à u nigornu difficiu di u so figliolu: "U figliolu decide di fà tuttu u so modu"

8 di aprile, u figliolu di i famusi artisti Jessica Biel è Justin Timberlake rivolta 3 anni. In questa occasione, l'attraversu i stili di Hollywood hà decisu di dà una piccula entrevista cù a nascita di Silas, chì era includeu in u libru intitulatu "U metudu di Infermiera Connie: i sicreti di i primi four mesi di vita di u zitellu è i so genitori".

Jessica Biel è Justin Timberlake

U figliolu facia tuttu u so modu

A so storia di cumu questu questu paru si preparava pè u natuviru di a prima nascita, Jessica hà decisu di cumincià cù ciò chì hà dettu nantu à i preparazione di travagliu. Hè ciò chì a stella di cinema hà dettu questu:

"Quandu l'aghju trovu ch'e eru pregnant, i primi pinsamenti èranu per salvà u nostru babbu da i periculi, perchè ci sò parechji di elli in u mondu. Vuliu protettà da tuttu. Sugnu à i buttrefi in cerca di e cose di i zitelli chì si sò struati solu da tessuti naturali, ghjucate, senza tene preziosa, ecc. Inoltre, decisu di fà un criaturu, chì anu da esse furnituatu cun innuvillenti mobili, utensili, etc. Francamente, era questu quì più chjucu per fà. In generale, a mo vita hè stata devota completamente à preparalli per a nascita di un figliolu. À u tempu, quandu a maiò parte di e cose eranu fatti, aghju pigliatu cun mè è a preparazione per un travagliu. Emu accuminzatu a furmazione nantu à i corsi particulari, facennu gimnastica, leghjendendu assai literatura. Inoltre, avè guardatu à una bona clinica per a partitu è ​​era assai cuntentu. Ùn pudia solu esce, ma u mo figliolu a decisione di fà a so manera. "
Justin Timberlake è Jessica Biel cù u so figliolu Silas
Leghje ancu

Justin ci cuntò di a secca cesarià urgente

Dopu fattu, a storia di l'apparizione di Silas hà decisu di cuntinuà u so babbu. Eccu i paroli chì Timberlake hà dettu:

"Tutti passanu sfertu. Ùn avemu micca espertu chì u nascita di un figliu puderia più allora di u pianu. Comu a cunseguenza, Jessica era in l'uspidale, induve hè subitu dopu una cesareana. Era un colpu di forza chì avemu in prumuvere di sali. Da u spitali riturnammo ritruvemu è devastate. Tuttu ciò chì avemu preparatu per 9 mesi finito ùn hè micca chjamatu. Malgradu, Silas hè natu un zitellu sanu, è questu hè u più impurtante per noi.