Cumu hè a termoregulazione realizata in u corpu?

U corpu umanu pò esse viaghjà viaghjà in un rango più chjuve di temperature interna - da +25 à +43 gradi. A capacità di mantene ad elli in questi limiti, ancu cù mudimenti significati à e cundizioni esterni, hè chjamatu termoregulazione. A norma fisiulogica hè in questu casu in u 36,2 à 37 gradi, diventamenti chì sò cunsiderate una viulenza. Per scopre i ragiuni di sti patologii, hè bisognu di sapè chì a termoregulazione hè fatta in u corpu, chì fattura influene a fluctuazione di temperature interna, è per determinà i metudi per a currezione.

Cumu hè a termoregulazione realizata in u corpu umanu?

U mécaniceddu scrittu in 2 direzzione:

  1. A termoregulazione chimica hè u prucessu di a produzzione calorosa. Hè pruduciutu da tutti l'organi in u corpu, in particulari quannu u sangue passa per elli. A maiò parte di l'energia hè prodotta in u liver è i musculi stati.
  2. A termoregulazione fisica hè u prucessu di liberazione di calori. Hè rializatu da u scambiu direttu di u scambiu direttu à l'ogetti di l'airegi o friddi, a radiazione infrared, è l'evaporazione di l'sudore da a superficia di a pelle è di a respirazione.

Cumu hè a termoregulazione mantinuta in u corpu umanu?

U cuntrollu di a temperatura interna hè dovutu per a sensibilizazione di termoreceptori spiciale. A so maiò parti hè situata in u pelle, u respiratorju di a parti superior è a mucosa di a cavità orali.

Quandu u cundizioni esterni distendu da a norma, i termoreceptori producenu impulsioni di u nervu chì intrenu in a spina, dopu in i scherzosi visivi, l'ipotalamo, a glutine pituitaria e arrivanu à l'escadenza cerebrale. Comu u risultatu, una sensibilizazione fisiali di friddu o di caldu chì pari, è u centru di a termoregulazione stimulatesu i prublemi di pruduzzione o sparghje calori.

Hè nutate chì in u mecanismu scrittu, in particulare - a furmazione di energia, hà ancu implicatu alcuni hormoni. Tirolina ntinzioni u metabolismu, chì aumenta a pruduzzioni di u calore. L'adrenalineforze in una manera sìmuli à rinfurzà i prucessi oxidative. Inoltre, aiuta à risturà i vapuri in u filu, chì impedisce a liberazione di u calore.

I cause di a violazione di a termoregulazione di corpu

I cambiamenti minori in a rapportu di a produzzione d'energia termale è u so trasferimentu à l'ambientu esternu ocusanu duranti l'esercitu fisicu. In questu casu, ùn hè micca una patologia, perchè i prublemi di termoregulazione prestu più prestu in u locu durante u restu.

A maiò parte di e violazioni cunziddiranu di e malatie sistèmique, accumpagnati da i prucessi infjammatori. In ogni situazione, ancu un forte crescenu in a temperatura di u corpu hè chjamatu patologicu, postu chì a febbra è a frebba sò in u corpu per suppressione a proliferazione di cungule patogeni (virus o bacteria). In fattu, stu mecanismu hè una reazione protettiva nurmale di l'immunità.

E veru violazioni di a termoregulazione aduprendu u danni à l'organi rispunsevuli di a so implementazione, l'iputatali, a glutula pituitaria, a spina e cervu. Questu si fa cun meccanisimu traume, hemorrhagia, a furmazione di tumuri. Inoltre, e malatie endocrino è cardiovascular, trastornamenti hormonali, l' ipotermia fisica o soprapuigh poter aumentà a patologia.

Trattamentu di violazione di a termoregulazione normale in u corpu umanu

Hè pussibule di restaurà u cursu currettu di i miccanichi di a pruduzzioni è u ritornu di u calori solu dopu a determinazione di e cose di i so cambiamenti. Per fà un diagnòsticu, avete bisognu à visità un neurologist, piglià parechje testi di laburatorii è esse studiatu studienti instrumentali.