Gaddini di gaddina in pasticceria

Eppo, quandu u pollulu ùn hè micca solu diliziosu, ma ancu fermamente imbellita. Da questu articulu sarete ricerete interessanti, cumu pudè cagiunà i pezzi di pollo in sobri sobri pasta. U platu va assai gustoso, cœur, è a tavola vede bella. Allora, si avete bisognu à l'ochji, stu articulu hè per voi!

Gaddini di gaddialu in pasticceria - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Purtativi di Chicken prima lavuratu, è secondu. Hè piacevule d'empregar toallas di carta per questu scopu. I rinfrescenu cù sal, è alloghju chopped. U furmagliu tagliatu in tagliati finti è i mette sottu à a pelle. U pane pasticceria strisciata hè strufinata in una strata, chì u grossu di u quale ùn hè micca di più di 5 mm, è tandu a tagliatu cù strisci, cù quale embrulà e pene. Scassa nantu à una pappaccia di lubricating grease. Piatti di gallina in pastry spaghetti in un fogghiu friddu durante 45 minuti. Sè siddu si vulete, prima di furmà, ponu scumpire da u ovu batte, dopu una bella capre di ruddy hè furmatu nantu à a superficia.

False pezzi di pollo in pasticceria

Ingredients:

Preparazione

À kefir à a temperatura di l'ambienti, pour soda, un pocu di salinu è a farina tamanta. Miremi una pasta ferita chì ùn vi manca à i vostri mani. Avà in carne macinata aghjunghjemu cipolle chjappu, tastate u sali, pepite chjaru negru è cunglite bè. È chì a massa si facia viscuvule è homogeneia, precursore hè cunsigliatu per esse rimettutu bè, ancu pò esse rimettutu diversi volte è ghjucatu nantu à a tavula. Avemu avemu un picculu stuffing a mano, pudemu formà un tigliu oblughu, piglià i capeddi è inseriu in u nostru pastellu. Hè bisogna cum'è un pezzu di pollulu. A pane preparata hè scelta in una strata è tagliate in tinglie longhi à circa 2 cm d'amande. Oghje i nostri "cames" vicinu ad elli. Pudate in una padedda è frittura in l'oliu caliu nantu à caldu fissu nantu à i dui costi finu à prestu.

Gaddini, perte, in, foglie, pasticcerie, patate

Ingredients:

Preparazione

Scambià i patate è foglie in acqua salata finu à prestu. Intantu, i tambarii di pollulu sò lavati, secchi è frunziati cun salinu è pepite, è ancu alloghili. Fria si preparava e jammi à i dui ganghi, purtonu quasi a pagliacci. Turnate e patate in un patrimoniu di purcinu bastonu, aghjunghjenu a prutetta bianca, u furmagliu rossu, u salinu, u pepite è mesturite finu à oghje. U caprettu di pasta hè ridutta in un spessione di circa 5 mm, dividendu in 4 parte. In u centru di ogni pezziu pusemu una bola pasta di patata è fate u puddaru di pollulu in pienu. Scorredemu u zucchero chì hè stata liberata durante u prucessu di fritta. Suggerì u pezzi di massa è straccionate cù flagellari da a cima cumu per ùn fallu quandu anu durante u prucessu di furmazioni. Pigliemu e nostri sacchetti nantu à una vacanze di bagnu nantu à u paparu di furmintà per u so ardore. È per piglià una bella crustata d'oru, a superficie di a massa hè uncia cun un rosu tutale. À 180 °, i pini di pollo cù patate, furnite in bocciola, seranu prestu in 35 minuti. Quandu i prudutti findi, i pezzi di lametta sò imbulighjate immediatamente, è u piazzu stessu hè furnitu nantu à u lettuce. Questu hè assai nicely, effittivamenti è più impurtante - assai gustoso! Bon appetit!