Stile Biedermeier

In i 30-40 anni di u XIX sèculu, i legislaturi di a moda ùn sò micca solu l'Inghilterra è in Francia, ma ancu l'Allemagne è l'Austria. Hè da a Germania chì l'stile di Biedermeier in vestiti era in prestu. Hà provista, in u primu locu, quale chì e donne di a moda di quellu tempu ùn avia micca. Hè da cunsulazione, di sicuru, di simplicità è di funziunalità in vestiti à u stessu tempu.

Biedermeier in vestiti

U stilu di Biedermeier in vestiti toccu tocca u vestitu di donna. In i ghjorni di u stilu Imperu , un vestitu senza una cintura hè particularmente populari. Certu, un tali mudellu era praticu è cunvene, ma cù tutti quelli vantaghji ùn hà micca sottufenni a figura femina. Hè per quessa chì in circa 1820 u vestitu hà sappiutu cambiamenti cardinale. U corpu hè struchitu, a fugliosa hè chjucata, ma a cintina hè ridutta pocu, chì hà datu a figura una feminità più grande. E dinò di e donne di moda principià à ricumandà à l'aiutu di i corsethi.

À u tempu, a cintina nantu à ste vestiti era più bassa è più bassa. Per fà scatti visualmente, a moda diventa manichi d'ampii cù u nomu di parlà "pecuri" o "jamone". E manichi sò larghevuli chì una balena deve esse usata per mantene a so forma.

Hè nutate chì i stili di u Biedermeier è u Romanticismu intricate cù l'altri. A l'imaghjini acquistate un romantuzzu spettaculativu, i zitelli anu sfurzati à blanfranchissimu i so facci Questu hè cunsideratu una bellezza aristocrática.

Moda per Biedermeier s'imbrizza e tazzi di a donna. Una alternativa à i capelli sò vistiti di vestiti di lignu, cum'è e capelli. In novu, ghjuvelli di perla, broche, arazzi longu, di diademmi, agulosi dicurativu è pettini sò trasfurmati.

L'intruduzione di l'estilu Biedermeier hà permessu parechji miseria à guidà una vita attiva. Certi anu allora u so boudoir è hà cuminciatu à prisintà nantu à i scambii, altri piglionu un grande interessu in u sport.