Avatar babies: hè cute o creepy?

Chì ci hè u primu chè cumu sguassate quandu avete vistu sti ziteddi: "Oh, Ddiu, sò tantu valenti!" Or "Oh, horror, quantu si sona"?

Video cù i zitelli-avatari quarchi ghjorni facianu in Instagram è si prestu in sicuru virali! Più di 2,5 miliuna di vista in pocu di ghjorni è solu dui duminii chì dividenu i riti suciali - hè quì valtu o creepy?

Quandu si svolge, i sti ziteddi ùn sò micca vivu, ma solu ghjesu. Sò fatti da a cumpagnie spagnola "Babyclon", spicializata in creazione ghjocesi super-realistichi.

A verità, u realisimu di i ghjucculi hè a crostazione - i tragetti di l'avatar anu a manca elastica, cumbugliamenti l'intricciate, apertendi e ancu un maggetti belliedu belly, cum'è i so prototipi viventi.

Eccu una bona nutizie, in particulari pà i fanni di a pelicula "Avatar" - pò esse cumprate, è a nutizia hè aghjera - per questi i zitelli cintrali cun bache è chì sanu chì aperti a so bocca avarà da riduce 2 mila soldi!

L'unicu ciò chì unisce l'utilizatori in a discussioni "cume" hè questu quì a gioia cumuni chì i zitelli ùn anu micca crisciutu, è fermeranu sempre in a forma di babori novi.

Dunque, miremanu è decide - hè bonu o creepy?