Distrofija di a retina

"Oh, ùn aghju vede nunda in tuttu, mi vulechjate, forsi," - questi paroli spissu voce da e bocca di i nostri aviani, quandu ùn si puderanu micca leghje un ghjurnale di ghjurnale, affissate una agulla o suscitonu un co agulla di tallo. È a culpa per tutte a distrofija choriorrenale di l'ochju, nantu à i sintomi, u trattamentu è a prevenzione di quali seranu discututi in l'articulu di l'oghje.

Quale hè per quessa perchè distrofija di a retina?

Cusì, hè nutatu chì a maiò parte di a distrofia retinali centrale è perifèrica sviluppa in i zitelli anziani. Prima di tuttu, u crescenu di l'organettu cuntribuisci à questu, l'accumulazione di slaghi è i prudutti di descomposizzioni in i tessuti, una diminuzione in u nivellu generale di u ritimu malattricu è a contaminazione di i lumi di i vigneri petittimi.

In una zona spiciale di risicu per sta maladie sò e persone chì anu soffrinu di mioopia, diabetes, malatie cardiovascular, obesità è eperteste . In una eccezzioni, a distrofija retinuta pò dinò à una donna giovane in una situazione interessante si sperene da a tiroïde o à a malatia di u cori.

Distrofia di a retina, tipi è sintomi

Malgradu a diversità di l'spezie di sta maladie, hà parechje caratteristiche cumune per tutti i furmulari di a so manifestazione di i sintomi, cioè:

  1. Gradual decrease in clearness of vision near . Questu hè u primu simbulu di distrofija di a retina, furzendu i paesi di cercà aiutà medica.
  2. Distorsioni di linii o doppia . Ci hè un fenomenu ch'hà fattu un pocu sviluppu forte è a prugressioni di a malatia, quandu qualchissia di i celi è i vetbi di a retina ùn guasi micca travagliatu.

Ma, in più di u generale, ci sò ancu listessi caratterisimi di questu o quella forma di distrofija d'ochji:

  1. Deregulazioni coriunettiliali o macularità di a retina . Questa hè a perdita gradualmente di visione di l'età chì hè stata chjamata à u principiu di l'articulu. I so manifestazioni scritte à fà facenu sensu quandu 50 anni. E a malatìa pò esse scuperta da secunna dui esposti principali.

    A prima opzione, quandu a visione centrale si sviluppau gradualmentamente, è l'periferiale ùn speria micca. Cù sta forma, a qualità di a vita cadenu sivertu, perchè u sughjettu hè moltu sfamatori in u muvimentu spaziu, a vita di u ghjornu è in generale parechje affari cumuni.

    A seconda opzione hè a distrofija perifèrica di a retina, a forma, da a strada, a più periculosa per a so dettaminazione tardiusa. In questu forma casi asimptomaticu di a malatia, a nutrimentu è e funzioni di e spazii esterni di a retina sò disturbiate. Pò esse ancu uccisamentu parziale, chì guverta secondu cusì treme, cum'è un distaccu è a perdita di vista. Per deteczione di sta forma di maladizzione hè pussibile solu cù l'aiutu di l'strumenti ofimatichi, per quessa hè fermeramente ricanusatu chì e persone di più di 45 anni di età anu da verificatu, almenu una volta di l'annu, è preferibile ogni 6 mesi.

  2. Degenerazioni Pigmentarii di a retina . A degenerazione pigmentariu di a retina hè una forma rara di sta maladie. In u so basu, a maiò parte di a so famiglia hè a predisposta genetica ereditaria trasmessa da a mamma à u zitellu, in u 99% di i case à u figliolu. A simpatica hè un deterioru in a percepzione visuale di u mondu circundante quandu entra à una zona bad light. In casi maiori, una persona, in una situazione crepuscosa, ùn vedi micca à tuttu.
  3. Trattamentu di distrofija di a retina

    Sicura chì u trattamentu megliu di a distrofija retinuta hè a prevenzione, esse, una visita puntuale à l'ophtalmologu è l'implementazione di tutte e so cunsiglii. Ma chì se a malatia si trova sempre? Cussì, per trattà, è più prestu, u megliu. Naturmente, in ogni casu individuu u trattamentu sarà individuu, ma in generale si reduce à quessa.

    Cù degenerazione maculari centrale, a terapia laser hè prescribed è mediatori vascular. Cù distrofija perifèrica di l'ochju, i preparati di a proteina si aghjuntanu à l'articuli ditenu, chì sò chjamati per fà a stanza di a distruzione di i tessuti di l'ochji. È cù un distacuzione di a retina, a coagulazione laser hè fatta, popularmente chjamata suletta. A degenerazione pigmentariu di a retina hè a forma più difficiule di a malatia. Cù ella, ancu di droghe vascular è restorativu, vitamina, un magnetu è l'electroterapia sò prescritti. Sti stessi acti sò ancu suggeriti per a distrofija retinuta in e donne incinta.

    Comu pudete vede, a distrofia retinuta hè una malatia insidiosa. Cusì aghjà à i vostri ochji da a vostra giuventù, è micca quandu a maladizioni hè ghjuntu.