Vanga conspiratu per i soldi è a furtuna

Parechje ghjente volte per aiutu à magia solu à risolve i so prublemi materiali. I cunsiglii è cunspirazzii da u grande Vanga, chì avà digià aiutau assai persone, sò assai populari. Duranti a so vita, u sanatoriu hà adupratu un gran numaru di pirsuni à copre cù diversi prublemi di vita, ancu i finanziarii. Hè nutate chì e persone chì travaglià è credi in un risultu pusitivu pò cuntene à l'aiutu màgicu.

A cuspirazione di a grandi Wanga per attruverà rapidamente soldi

Ci hè un ritu simplice chì pudete aduprà in situazione chì duvete bisognu à piglià una certa quantità di soldi . Nota chì contà un milionu ùn valenu è a figura ùn deve esse veramente reale. Per fà u rituali hè necessariu u venneri di notte. Va a dormirà, cercate u to ochji è rilassate. Dopu quì, cumencia à presentà l'ammontu desitxatu, cumu si chjalla in i vostri mani, cumu si sentenu, induve spieca, etc. In generale, a tesa hà bisognu à piglià una figura chì hè stata realista cum'è possibili. Dopu questu, avete bisognu di leghje parechji volte cusì cun cuspirazione di Wanga per i soldi è a furtuna:

"Questu hè u mio vulimentu, vogliu cusì, perchè succede".

Dopu quì, vai in u lettu, dopu l'aghjettivu a alchimia à quattru da a mane. Dopu averemu, andà in la via è aspittà per esse u primu raghju di u sole. Duranti questu hè necessariu di dichjarà parolle:

"Aghju campatu prima di a mattina, perchè u sole dà a forza. Oh, i ragi magichi di u soli, vive in l'est è cunnosce per cumprà i vostri deserti segretarie. Puderete sapete ciò ch'e necessite (chjamate u cantu specificu chì avete bisognu). Credu chì pudete insegni a manera è quandu induve u vulete.

A cuspirazione deve esse ripetuta trè volte. Ci hè impurtante per gastà u soldi chì hà ordenatu. Sì ùn avete cumpritatu sta cundizione, tandu avete bisognu di prublemi è perditi. U rituali pò esse ripetutu in trè mesi.

Conspirazione furtiva per i soldi da Vanga

Per fà stu rituali , Hè necessariu di cunsecrate l'acqua in a chjesa. A matina dopu, ùn manghja micca o bè nunda. Posa à a tavula, pusendu un vetro di acqua sante chì davanti à voi cun un pianu cù a mezzo un pezzu di pani negru. Allora leia queste parole:

"Sì u Signore pudaria alimentà tutti i famiti cù u pane, aiutarà à a mo famiglia. Ùn aghju vugliutu nunda, è chì ci hè sempre l'alimentazione in a casa, è benedizzione rignava. Mettimi a via di ricchezze, è prumettimu chì divintà soldi sanu.

A Conspiracy ritenuta trè volte. Dopu quì, edite l'acqua, è cumpareghja u pane entre tutti i membri di a famiglia. Hè impurtante chì i parenti ùn sanu micca chì sò manghjendu u pane.