Privorot nantu à una cosa

Sè vo vulete circondà un figliolu, pudete fà un corpu di u donu. Ci hè parechje parechji rituali in quale si usa cose cumposti diferenti, ma in generale, si pò esse divisu in 3 gruppi:

  1. I cosi chì fùbbenu pigliati per un tempu è in u futuru avè turnatu à u patrone.
  2. I cosi chì sò pocu cumpratu per un rigalu.
  3. Cose da una persona, ma dopu o duranti u rituali, devanu esse distruttu, è per quessa, u pruprietariu ùn cariu più.

A cosa in u rituu playsu u rolu di u conductore. Pudete aduprà ogni cosa, ma hè megliu fà piglià una vestita, un fucili o qualcosa cosa chì tocca u corpu.

Amuri Effetto in una cosa

Per fà u vostru rituali, pigliate l'articulu persunale in u vostru servitore, leghjite u pricatu "U nostru Patre" tri voti, è dopu dicenu e parolle: "Chì certu chì l'acqua di u lavoru ùn crede micca, ma di u cantu di a casa ùn ùn vogliu, perchè u mo sognu ) l'altru ùn truvà micca, ùn abbiate o abbracciu. Sò l'amare u servitore di Diu (nome), è ùn ùn abbandunarà. Mentre a cosa li serve, perchè serà a mo mia. Amen. Amen. Amen " .

Amore Privorot nantu à una cosa

Per fà chì u rituali sia forti, pruvate di aspittà da ciò chì l'amatori veste più spessu. Inoltre, pigliate un filu di u listessu coloru cum'è a vistimentu, a so larga duverà circa 15 cm. Hè necessariu per passà i ritu di a notte in late night, è preferibili à a mezzanotti. Durante u ghjuridiciu, nimu, salvu quandu avete da esse in casa, è serà megliu se sia u focu. E vittite direttamentu à u rituali.

À a tavula, pusatu cù un mantellu neve, metti uni pochi chande lampassi. A photo di l'amanti vole esse postu di andare in pusessu, è vicinu à questu hè una cosa. Pigliate una cannila, geganti uni pochi caldi di cera in a foto, mette u filu in cima è fate u cera per rimpiazzà. A questu tempu, dicenu l'ortugrafia nantu à a cosa: "(nomu), meseta per mè, cum'è a cera vinia à a to fàccia, u mollu per un filu adattu à a cera, stà cun mè sempre, ama, cum'è ti vògliu" .

Privorot nantu à una cosa persunale

Questa varianti di u fucili hè megliu spentu prima di vultà in dorme, perchè dopu chì ùn si pò micca parlà à nisunu di parechje ghjorni. Per u rituali, avete bisognu di piglià 3 candele d'e chjesa, a cosa di u amanti (preferibbilmente una piccula, una bracciala o un pente) è un pappatolo di acqua chì deve esse cunsacratu in a chjesa. Pòcate i candele nantu à a tavula in a forma di un trianculu, è in u centru un coltu di acqua. A cosa deve esse abbattutu in l'acqua è dicenu i seguenti:

"L'acqua pura, pudete aiutà sula, Bring me à u mo amatu, turnate à mè, Chì falla ad amore mio, perchè ùn puderebbe senza avete, Ùn avete micca u tempu di guidà cun un occhiu, cum'è ellu scurdà di l'altri à a volta. L'acqua pura, pudete aiutà solu.